Kattebilleder i januar

Ja hvad skal man sige

8 Synes om

Sig mig har du byttet køn på dem… sidste gang jeg nussede Finn var han ikke Agathe og agathe var ikke finn

Ja midlertidig fik jeg vist gjort det :tihi: Det er ikke sådan når redigering af hjemmeside går for hurtig :tihi:

Følte mig overvåget, kigger op og ja der var grund til følelsen… :wink:

Alexander von Hyldeløve :grin:

23 Synes om

Han ser bare meeega lækker ud på det billede :hjertekat:

5 Synes om

To som hygger

18 Synes om

Vi er næsten klar til weekenden

11 Synes om

Samme her - bare lidt længere i tørringsprocessen :wink:

12 Synes om

Mercedes og Lasse

Mercedes

Mascot og Lasse

Mascot

20 Synes om

Mulledreng :heart:
Alle skulle opleve en dreng som Mulle, han er herlig :slight_smile:
Og gæster her syntes han er såååå sjov…for Mulle vil lege apport med sin mus med ALLE og han bliver ikke sådan lige træt, han nød juledagene hvor der var flere som skulle lege apport med ham.
Vores barnebarn Malthe har fået en mis fra et internat og den er han så glad for. :slight_smile:
Da Malthe var her til jul måtte han også lege apport med Mulle og Malthe var bare helt i Mulle :heart:
Og det skulle han hjem og lære sin nye mis…men…det er ikke alle misser der vil det…ikke som Mulle :laughing:

19 Synes om

Søde Alexander har fået fedthale :fearful: så den måtte jo lige have en ordentlig gang affedter så den er pæn til i morgen.
Han var ikke imponeret, men han undlod at slikke noget af det. Sad simpelthen bare i vinduet og ventede 15 min. indtil jeg håbede det har gjort sit arbejde :crossed_fingers::crossed_fingers:

16 Synes om

Han er SÅ smuk en dreng :hearts: Er vild hans overskæg og frisure :smiling_face_with_three_hearts:

2 Synes om

Tak :slight_smile:
Og det var jo også lige det jeg faldt for første gang jeg så et foto af ham :heart:
Jeg kunne bare ikke stå for ham :slight_smile:
Og han er sådan en glad mis…altid fuld af sjov og ballade :heart:

4 Synes om

Guliver har også fået noget tørshampoo på sin hale. Han er 9 mdr nu og ved at gro nogle gode hankattekinder :wink::wink:

2 Synes om

Sigga nyder udsigten hos mine forældre :slight_smile:

18 Synes om

Hugo hjælper…

Det er virkeligt sjovt som han bare kan ligge og spinde og spinde, uden vi gør andet end at være i nærheden :heart:

23 Synes om

Jeppe nyder det er weekend, så man rigtig kan putte og hygge :love:

16 Synes om

Øjebliksbilleder (og kvalitet derefter)

Frida - i Petfun køje, så man kan se hvor en lillebitte, yndig mis, hun er :hjerte:

Asta

Desmond
desmond

Hedvig “Vil ikke forstyrres”
hedvig

23 Synes om

Det ser ud til at de er ved at finde roen ovenpå flytningen?

De to…Alvin og Mulle :heart: :heart:

18 Synes om