Kattebilleder i januar

Hun har været her inde at snuse, for dengang jeg fandt hende, sendte jeg links til billedtråde herinde, i stedet for at oversvømme hendes indbakke med billeder :wink:
Der var jo engang, hvor jeg var nytforelsket og tog billeder hver dag :hjertehop: … i skrivende stund kan jeg lugte, LouLou lige har lagt en l*rt i en af bakkerne … hun dækker nemlig ikke til efter sig :besvimer:

Du må låne Øyvind - han elsker at skrabe i bakker :rolleyes:

1 Synes om

Teknisk afdeling er mødt talstærkt op for at assistere Claus, der tydeligvis skal have “hjælp” til at hænge tv op i badeværelset :slem:

17 Synes om

Bølle-Bjørn er en smule skeptisk over den sidst ankomne 4-benede …

17 Synes om

billede

Lige endnu låne burmeser

18 Synes om

Drengebanden :grinning:

15 Synes om

Stakkels Theodorist - at byde ham sådan en lille sofa som han ikke kan ligge udstrakt på…

15 Synes om

Cocio og Isolde kunne aldrig drømme om at ligge tæt ligesom drengebanden gør…øv…men pyt :grin:
Isolde kan fint ligge ved drengene…men IKKE ved Cocio…

Tættere end dette her kommer de to vist ikke…altså tøser …:crazy_face:

13 Synes om

Ikke alle er perlevenner og skal ligge tæt, efter en længeren periode her med hvæsen, knurren og slåskampe, så er det fantastisk de bare kan være i samme rum :grin:

3 Synes om

Ja, pyt med de ikke ligger tæt…bare de kan være i samme rum ja :grin:

2 Synes om

Lige et foto af Cocio fra i dag…2 dage før hun bliver 1 år :smiling_face_with_three_hearts:

17 Synes om

Endnu et morgenbillede af banditterne :smiling_face_with_three_hearts:

17 Synes om

Kattene har så småt accepteret det nye kradsetræ …

19 Synes om

Loulou ser dog stadig lidt misbilligende ud. :grin: Jeg elsker simpelthen hendes udtryk!

1 Synes om

Jeg sneg mig ind på hende i badet … :ups:

2 Synes om

Hvis der er nogen der trænger til at få beskåret deres træer og buske så lejer jeg Theodoristen ud på timebasis. Foto at taget af “Cantor Tilde”.

24 Synes om

Jeg har de her 4 lindetræer (det sidste stod jeg for tæt på, for at få med på billedet) … kan du gi’ et tilbud?

4 Synes om

hahaha jeg hører ham lige ad når han vågner. Det var temmelig opslidende at være fotostar i formiddags :slight_smile:

1 Synes om

Frederik er en værre lille puttegris. :lovelove:

20 Synes om

Hold da op hvor er de skønne :heart_eyes::blush: Så flotte farver