Kattebilleder i januar

Ditte og Brynjolf. Alle deres søskende er flyttet hjemmefra. Så er det godt, at Ditte har Brynjolf. Selv om han er dobbelt så stor ( 5 kg ) og dobbelt så gammel ( 8 måneder ) som hende.

23 Synes om

Ditte er da bare virkelig skøn :wehuu:

Får vi hende at se i Plantorama? :bebe:

Ferie er hårdt…

Jeg sidder på gulvet, uldtotterne har overtaget sofaen :wink:

13 Synes om

Måske. Hvis hun stadig bor hjemme til den tid.

2 Synes om

Misserne hyggede sig godt i går :grinning:

15 Synes om

vi skal vist ha set på det kamera

17 Synes om

Camillas nyeste kuld. 3 piger, som er 9 uger gamle på billedet. :heart_eyes: De havde SÅ meget krudt i rumpetterne, så Camilla var nødt til at holde på dem. :lol:

20 Synes om

Hvor er de bare lækre…
Jeg håber de er solgt

De ser også kvikke ud :slight_smile:

Jeg elsker dette foto af Isolde…min lille øjesten…det er hun…skarpt efterfulgt af alle de andre :heart: :heart: :heart:
Det er så sjældent at jeg får et foto af Isoldes smukke blå øjne…og hun er den eneste mis vi nogensinde har haft her med blå øjne…måske jeg derfor er så forelsket af de blå øjne :heart:

16 Synes om

2 af pigerne er til salg. :wink: :innocent:

1 Synes om

Finn & Fritzz, Øv & Bøv, Gø & Gokke, Beavis & Butthead. Kære katte har mange navne. :smiling_face_with_three_hearts:

20 Synes om

Altså bare nogle dejlige drenge :smiling_face_with_three_hearts:

2 Synes om

LouLous mor, Toka, hygger sig ved sit fritidshjem i Frankrig … forkælede kat :rolleyes2:

19 Synes om

Og sender ferie-billeder hjem til sin datter - betænksom mor… :ok: :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 Synes om

Hold op hvor de ligner hinanden! Hvordan har du fundet hende og hendes mennesker? Så vidt jeg husker fik du LouLou fra et internat?

1 Synes om

Dagens video af de små

11 Synes om

Mercedes laver Yoga

13 Synes om

Toka og den anden datter, Tekla (LouLou hed Toyah), var stadig på internatet, da jeg hentede LouLou hjem. Jeg tjekkede hjemmesiden hver dag for at se, om ikke de også fik et hjem … først forsvandt Tekla og efter nogle uger, var Toka også væk :ok:
Men ak, der gik ikke andet end et par måneder, så dukkede Toka op igen … hendes nye ejer var død :pensive:
Så sad hun der nogle uger igen, indtil hun ikke længere figurerede på hjemmesiden, men jeg var heldig, at dengang havde de deres Facebook kørende i et lille vindue og der kunne jeg se en besked fra Tokas nye ejer, som har et specielt navn. Jeg er ikke på FB, så kunne ikke skrive til hende der, men da jeg kom på Instagram, fik jeg en at lede efter hende der … og BINGO
Resten er historie :wink:

6 Synes om

Ahhh jeg synes nu du mangler at lokke hende med på kg… :wink:

1 Synes om