Kattebilleder i januar

:hjerte:
Godt at han ikke mistede øjet. Ser det ud til at blive helt normalt, eller er det for tidligt at spå om det?

Han slipper ikke helt uden men. Øjet har mistet noget væske i kammeret, så det vil altid se ud som om det er mindre end det andet, fordi det ikke “presser på indefra” som et normalt øje; og han vil også derfor lettere få lidt blinkhindefremfald - men det er rent kosmetisk. Han kan med sikkerhed se forskel på lys og mørke, men det er meget tvivlsomt at han har normalt syn eller får det. Hans synsnerve er så vidt vi ved uskadet, men der ligger noget arvæv som gør øjet uklart og derfor er det nok begrænset hvor meget han kan se med det. Men det er da bedre end hvis øjet slet ikke var der :slight_smile: Han er skrækkeligt sød - SÅ kærlig og social, og jeg håber der viser sig en helt fantastisk plads til ham snart :slight_smile: Selv om han bliver svær at vinke farvel til…
VH
Susanne

9 Synes om

Åh Susanne, den bimsedreng der, klatøjet pirat eller ej … det er første gang sådan en er kravlet under huden på mig på den måde! Gal han er sød!!!
15 minutters klatretur på trapperne i Nørresundby, så var jeg solgt :ups: :heart: :heart_eyes:

Hans kommende dåseåbnere bliver verdens heldigste!

Hvis nu lige tiden var til at fylde huset med kastrater … nå ja og jeg kunne tåle bimse-pels, så havde jeg hentet ham! :ups:
Men desværre er det no aaaand nope :frowning: piiiv! :sob:

Han er nemlig rigtig cool, den bette skid :slight_smile: Han var jo med for at kunne blive dryppet løbende hele weekenden, og han tog det hele i stiv pote, inkl. suse rundt i sele for første gang ever. Han ER nemlig en super sød dreng :slight_smile:
VH
Susanne

1 Synes om

En kat og hans hule :crazy_face:

18 Synes om

Theodor aka Vaskemaskinen er gået i gang med Alexander.
Der kommer til at tage noget tid han er så fedtet. Fedtet pels = bagsiden af fertile drenge.

17 Synes om

Når kattekræet efter 1 år ligefrem selv har gravet foderbolden frem fra bunden af kurven med legetøj og demonstrativt skubber til den, er man nødt til at putte mad i den. Jeg skal vel sætte pris for at have en kat, der helst vil arbejde for føden. Også selvom jeg ikke er fan af at have tørfoder strøet ud over stuegulvet.

18 Synes om

@Trine, du kan ligeså godt vænne dig til foder ud over gulvet :muhaha:

6 Synes om

Skulle også til at skrive tørfoder ud over hele gulvet er det mindste problem :joy::see_no_evil:

3 Synes om

Mht arvæv, så havde May (min gale husmis) jo et hornhindesår som krævede operation og drypning i massevis også, hun havde en masse årvæv i starten og det var helt mat, men allerede et år efter var der intet at se. Hun vandt faktisk et par BIS efterfølgende. Håber din bette Klatøje er ligeså heldig ift hvor meget det klarer op :kryds:

1 Synes om

Hvor er hun sød :slight_smile: Meget koncentreret og optaget.

Ja, hun er nemlig meget sød med den bold :hjerte: Og hun går lige forbi en fuld madskål, når hun går hen og skubber til bolden - så maden smager åbenbart bare bedre, når den kommer ud af en bold :slight_smile:

8 Synes om

Rappe havde ligget nærmere radiatoren (:læs ovenpå den), hvis den havde været blødere :hoho:
Hun er meget stor fan af, at det ligger en lille madras lige ind i samme højde som radiatoren, så hun kan få mest mulig varme fra den :hoho:

23 Synes om

Det er et utaknemmeligt job at være Finns onkel. :smirk_cat:

21 Synes om

Han træner jo bare sit vampyrbid, og det burde onkel Fritzz da have fuld forståelse for om nogen :wink:

4 Synes om

Vi nyder lige solen for en stund. Der er varme i den. :hugs:

Men nu er det nok kom nu ind siger Alfred. :wink:

20 Synes om

Han er nu en helt pæn kat, men i guder vinterlyset er en udfordring for fotografering :slight_smile:

19 Synes om

The russians :two_hearts:

18 Synes om

Billeder der gør mig glad :hjerte: da Missemor har været ret grim ved Naomi, så Naomi har virkelig haft svært ved at have killingerne i nærheden.

18 Synes om

BisterFister aka Fiona tager sig en slapper på tophylden helt oppe under loftet. Godt at kunne skue ud over hendes rige :slight_smile:

22 Synes om