Kattebilleder i januar

kom til at købe et nyt brugt kamera …2 faktisk …så en af vildmisserne …samme billede m/u beskæring

17 Synes om

Sigga spiser ikke menneskemad… bortset fra smør og ketchup :tihi:

(Jeg ER i øvrigt færdig med at spise - jeg vil trods alt ikke dele :wink: )

13 Synes om

Charmebøffen.:hjerte:

Bastian, 29.01.2020

25 Synes om

Nu er det åbenbart armlænet af sofaen der er det bedste…

16 Synes om

Min dyne er så lækker, og sengen generelt.
Men åbenbart kun om Dagen når jeg ikke selv ligger i den…

15 Synes om

Det lyder frygteligt bekendt… :rolleyes2:

2 Synes om

Når Asani har fået morgenmad og er færdig med sin morgenrunde udenfor, så indtager han også den uredte seng. Allerbedst er det jo, hvis der også ligger en t-shirt, han kan rulle sig sammen på. Han plejede også at ligge der om natten, men nu har Chili besluttet, at det er hende, der skal det, så hun jager ham ned, hvis han forsøger. Hun er ikke altid god ved ham.

1 Synes om

Mår man har været væk næsten en hel TIME og lige skal fintælle antal ragdolls til Kolding - kors hvor de er opmærksomhedskrævende :slem:

18 Synes om

En har indtaget smørhullet :joy: jeg kan kun bruges fordi M er ude og handle med far.

18 Synes om

Og nu må jeg nøjes :crazy_face: Bell har bare valgt hvem der er hendes :see_no_evil: Kaluwa er lidt misundelig for hun har også M som nummer 1 :joy:

Naima og I :heart:

15 Synes om

gonnok et gaaaammelt et…men alligevel…

17 Synes om

Det er sjovt at kigge gamle billeder igennem, men man kommer også til at savne. :heart:

17 Synes om

Prinsessen i mors stol (2009). :hjerte:

Snehvide, 27.05.2009.

23 Synes om

Dejligt at gense Snehvide. :hjerte: Jeg savner altså de små historier om prinsessen.

5 Synes om

Her er historien, at Lene fik en dyr Wegner-gyngestol i fødselsdagsgave, og hun har stort set ikke fået lov at sidde i den. Først var det Snehvide’s yndlingsstol, og nu har Bastian overtaget pladsen… :smiley:

Bastian, 30.08.2019.

24 Synes om

Selvom man bliver 6 år om ikke ret længe, så kan man sagtens te sig lettere fjollet og gøre sig lækker, mens man malker ud i luften. Søde sjove Vaffel :hjerte:

20 Synes om

Naima syntes det er skønt at have fået en “lillesøster” som er 12 dage ældre. For øjjjj der er killinge fræs i stuen når de først går igang :joy:

Kaluwa nyder hun ikke er ene om at underholde Naima for de 2 ældre misser gider ikke det pjat.

19 Synes om

Kvalitetsbevidste katte…! :sunglasses: :+1:

4 Synes om

Mascot visker hemligheder til Lasse

Mercedes holder øje med noget kun hun kan se.

Aicha sover tungt.

18 Synes om