Kattebilleder i juli 2020

30 Synes om

“Gør som jeg befaler - eller jeg svarer ikke for følgerne”

:smile:

3 Synes om

Sådan har det været i snart 12 år … :crazy_face:

3 Synes om

Mors stribedreng :smiling_face_with_three_hearts:

31 Synes om


100% neglect af “gå ned Sugieh” :laughing:

20 Synes om

Det er han nemlig… :wink:

1 Synes om


Den store af mine piger sagde; “Se mor, de putter i hjerte” :heart_eyes::heart:

26 Synes om

Eller bare selektiv hørelse kombineret med ekstrem latenstid :hoho:

Hvorfor skulle man dog gå ned, når ens lille mås er så godt placeret? :smile:

2 Synes om

Helmut er en lille solmagnet :sunny:

30 Synes om

Dejlige Helmut :inlove:
Jeg havde lige en dyrlæge idag, der nævnte hans kuld. Var inde med vores 9 til vaccinering, hvor vi snakkede navne temaer, og dyrlægen nævnte klukkende at hun engang havde en opdrætter, hvor temaet var slager-sangere, og jeg gættede med der samme at det måtte være @Mette_Mejdahl’s Herliche Herren-kuld :grin:

14 Synes om


Den smukkeste “blomst” :smiling_face_with_three_hearts:

23 Synes om

Emma ”sneg” sig til en krammer med Toth :smiling_face_with_three_hearts:

21 Synes om

Det er jo blevet en dejlig trend med billede af mig og min kat. Alfred og jeg hygger i skoven. :heart_eyes:

24 Synes om

Så er Tic Tac Toe flyttet ind her :heart:
Han er lidt forsigtig og han er slet ikke vild med de to pittbullterrier her :smile:
Og heller ikke alle de nysgerrige katte her…
Men det kommer nok :slightly_smiling_face:Og…vi er kommet til at reservere en lille veninde til ham, han skal have en nogenlunde jævnaldrende legekammerat…der går dog lige lidt tid endnu før hun er gammel nok til at flytte hjemmefra :slight_smile:

18 Synes om

Stort tillykke med ham :smiley: Hvad siger resten af flokken til sådan en bette fredsforstyrer? Cocio,Pollo, Alvin, Mulle, Isolde, ABY-pigen (hukommelsen svigter), coon’erne og vapsene? :hjerte:

1 Synes om

Det er det sædvanlige med Isolde…hun bander og svovler som jeg ved ikke hvad…MEGET højt :sweat_smile:
Cocio stak sit nysgerrige hoved ind i hulen hvor han lå, og hun fik et hvæs af ham så hun blev så forskrækket at hun bare løb alt hvad livrem og tøjler kunne holde…hun har ikke været i nærheden af ham siden.
Mulle hvæser lidt men er nysgerrig, det samme er Pollo og Alvin.
Karla syntes han er sød men også lidt farlig når han hvæser sådan :smile:

De gamle MCO’er er som altid søde og venlige.
Og så er der Vovserne her…dem er han bestemt ikke vild med, han har ikke set en hund før…så DE er MEGET farlige :sweat_smile:

5 Synes om

Tillykke med ham :flag:
Hvor ser han dejlig ud :smelter:

1 Synes om

Tillykke med lille Tikki - håber han snart falder til i flokken.
Hvilken variant er han - jeg troede egentlig at en rød stod på listen denne gang ? :grin:

1 Synes om

Stort tillykke :flag: med Tic Tac Toe. :thumbup:

1 Synes om