Kattebilleder i juni

I dag, den 1. juni fylder Bastian 8 år. :smiley:

26 Synes om

Tillykke til den flotte fyr

:puuuuust: :tillykke: :puuuuust:

1 Synes om

Tillykke til den smukke dreng :flag::tillykke:

1 Synes om

Vaffel har fået en beundre. Denne lille meget søde hankat, går rundt og kalder på Vaffel med de sødeste lyde. Vaffel er ikke imponeret. Han er ikke sur, men synes vist bare det er en irriterende stabejs at have hængende. Der er ingen tvivl om at han er tam, men hans pels ser noget miserabel ud. Han er lidt til den slanke side, men er ikke underernæret. Nu har jeg sendt en efterlysning rundt på byens FB side, for at se om der dukker en ejer op i nabolaget.

11 Synes om

Madamme Fiona var ikke meget for at jeg pillede rundt, meeen nu kan nedtælling til 14. juli starte :heart_eyes:

15 Synes om

Fla’ u’…det sørme varmt…sagde misserne :grin:

11 Synes om

Petto siger også…Fla’ u’ …og han har altså noget af en mave som rigtig kan Fla’ u’ :smiley:

14 Synes om

Splatkat!

Hvem har lagt en dum pude i min stol, så jeg er nødt til at hænge herude på kanten :venter:

17 Synes om

Det er ikke altid nemt at være kat Chili - de tobenede foretager sig mange underlige ting :roll_eyes:

potedask fra Robin og Elias :pote::pote:

2 Synes om

Og så synes de, det er meget sjovere at tage billeder af én i anstrengte positioner end at gøre noget ved problemerne. Puden ligger der stadig :hmpf:

3 Synes om

Det er også typisk sådan nogle billeder, de lægger på det der instagram :cool:

5 Synes om

Det er såååå varmt at have overfrakke på… 30C er ikke overfrakkevejr… :waytohot:

Så er det godt at ligge i skyggen og så liiige kan smide den ene fod op i hegnet så maven kan få lidt luft. #magelig i varmen.

Fiona havde mere travlt med at æde græs end at få taget billeder; så kun en stump hale af hende :grinning:

19 Synes om

Jeg fandt lige mit “rigtige” kamera frem forleden og tog lidt billeder.
Alderspræsident Batman, lige straks 16år :heart_eyes:

17 Synes om

Rex på 10 år :heart:

18 Synes om

Skønne Silke på 11år :heart:

17 Synes om

Altid bedårende Angelina :heart: 8 år

18 Synes om

Og så blev det også til et par skud af ham der uden for hegnet :grin::heart_eyes:

Han er godt nok nuttet :hjerte:

16 Synes om

Han ser ganske sund - og meget sød :heart: - ud, synes jeg. Hvornår skal han have lov at komme inden for hegnet? :wink:

2 Synes om

Smukke, dejlige katte - også tilløberen :heart_eyes:

1 Synes om

Håber det er ok at lige en video op her.
Mascot og Mercedes hygger i aftenvarmen :slight_smile:
IMG 0611 - YouTube

5 Synes om