Kattebilleder i juni

Mercedes og Lasse

15 Synes om

I dag har misserne fået eget hus, jeg er lige blevet færdig med det.

IMG_20190607_144155

12 Synes om

Det er så godt et lille hus :slight_smile: Mine har haft sådan et i mange år. Men vær opmærksom på, at taget har det med at blive fladt og usikkert, fordi der ikke er nogen understøtning i hjørnet med trappen. Hvis du kan den slags, så vil det være en fordel at sætte en stiver på under taget for at holde det skråt.

Der går et stykke tid, før det sker, og måske dit kan holde bedre end mine. Det står vist mere i læ.

2 Synes om

Okay, det må jeg se på og tak for tippet :slight_smile:

Det er ikke sådan når fotografen forsøger at tage billeder af killingerne på det anrettede sted, og alle killingerne hellere vil forsøge at hoppe fra sofaen og til fotografens skød… Der var lidt ridser på mine ben fra forfejlede spring bagefter :tihi:

23 Synes om

:smelter:

:heart::heart::heart:

18 Synes om

Vores store dreng… :hjerte:

P6070020e
Bastian DSM, 07.06.2019

20 Synes om

Kan godt være at jeg ikke er tilfreds med indretningen i genhusningslejligheden, men kattene ser ud til at være godt tilfredse.:grin: #kattesovepladseroveralt

20 Synes om

Og det er jo vigtigt :slightly_smiling_face:

2 Synes om

Meget enig! Emina har dog stadigvæk svært ved alle lydene her. Men sovepladserne har hun det fint med. :hoho:

Ham her… :hjerte: The one and only Fritzz. :pirate_flag:
Jeg har ikke ord for, hvor højt jeg elsker den kat.

billede

22 Synes om

Han er så fin…:hjerte:

Jeg er en helt urimeligt dårlig katteejer fordi jeg offentliggør det her billede og det er KUN fordi Skofus ikke selv kan gå på nettet og KUN fordi at han heldigvis har det rigtig godt, så jeg godt kan tillade mig at hænge ham (og mig selv) lidt ud :grin:

Tykke katte skal bare ikke gå efter bar-mave-frisure
20190609_122248

Ud over motion i haven er der nu surefeed foderautomater på vej fra zooplus, så der kan blive styr på vægten.

12 Synes om

Jeg bliver imponeret, hvis du får en fra det kuld til at blive slank!

Vi forsøgte jo med Jack. Han lærte at hage sig fast på røven af stakkels Muffe, så han blev trukket gennem chiplemmen til foderskabet :lol:

2 Synes om

Jeg ved godt at jeg er oppe imod hårde odds, men krydser fingre for at surefeed automaterne kan outsmarte Skofus :kryds:
Han SKAL tabe sig for hans blodsukker var forhøjet da han var indlagt. Og selvom det kan skyldes at han var stresset, så er der ingen tvivl om at han er i risikozonen for diabetes med sin overvægt.
De næste par måneder skal han desuden have nyrediæt og inden længe skal Puffe forhåbentlig også til at have sit eget specielle foder :hjertehop:, så alt pegede på at det var tid til en upgrade af foderskålene. :relaxed:

2 Synes om

Tænk at ham her ikke er solgt endnu :black_heart:

14 Synes om

Hvis jeg havde fået det lille rækkehus jeg er skrevet op til, så havde jeg hentet ham ASAP :smiling_face_with_three_hearts:
Vaffel vil elske en legekammerat, men det dur ikke så længe vi bor her. Men åh hvor ville jeg gerne eje sådan en lækker sort sag :lazykitty:

2 Synes om

Han er også ualmindeligt kysbar :black_heart::black_heart:

1 Synes om

:see_no_evil::hear_no_evil::speak_no_evil:

1 Synes om