Kattebilleder i maj

“Her kommer hun med kameraet - lad mig komme væk!”

Og jeg ville jo bare tage et billede af to katte der lå så sødt sammen …

20 Synes om

Hmm, jeg synes mere, den (han/hun?) ligner en, der har tænkt sig at uddele øretæver, hvis du ikke forføjer dig aldeles omgående :klappe:

2 Synes om


James synes det er hyggeligt, at Rune og Birk er på gulvet :heart:


Otto overvejede, om han skulle ligge i det lækre smørhul…


Men endte med en mere sikker placering :klappe:

26 Synes om

Kolbjørn er skam en meget fredelig kat, men det er rigtigt at han ser lidt skummel ud på billedet :smiley:

1 Synes om

Finn er en rigtig puttefyr, der elsker at ligge i ske. :hjerte:

18 Synes om

Jeppe vogter alle de hjemmestrikkede sokker, vi lige har hentet på posthuset :inlove:

19 Synes om

Lasse er træt

18 Synes om

De ér altså bare så glade for hinanden de to blå :blue_heart::blue_heart:

22 Synes om

Alfred er som noget nyt også begyndt at tage sig lidt af Frida. Desværre var jeg ikke hurtig nok med camera, da han lige slikkede hende lidt. :smile:

17 Synes om

Jagten på NEM ID kortet intensiveres

20 Synes om


Frej og Valentin hygger :hjerte:

19 Synes om

Du kan da ikke give de små stakler skylden, når de tydeligvis bare gerne vil hjælpe dig med at finde det :hoho:

Så er det vist tid at vise denne her igen:

2 Synes om

Det var lige før at vi havde samme mængde under mine sofa. Jeg så ikke noget til kattene hele natten, de havde nemlig travlt :joy:

2 Synes om

I aftes. Lasse hygger ved mor.

22 Synes om

Jeg syntes at Mulle er blevet en rigtig stor dreng…men når han ligger ved siden af Toro…så er han altså en bette mis :smiley:

17 Synes om

Asta er meget oprørt over at havedøren i stuen er lukket - hun vil meget gerne lukkes ind og stirrer på mig gennem vinduet.
20190503_185113

At hun så bare kan dreje hovedet og se at døren i soveværelset står åben, er en anden snak :rolleyes2:
20190503_185123

Katte logik :hoho:

17 Synes om

Tyven med sit bytte :joy:

20 Synes om

Den flinke hjælper med sit fund!

Altså :venter:

2 Synes om

Og han følte sig slet ikke skyldig :roll_eyes:

Men jeg havde allerede spærret det og taget det nye i brug, så nu ryger det bare ud :wink:

3 Synes om