“Her kommer hun med kameraet - lad mig komme væk!”
Og jeg ville jo bare tage et billede af to katte der lå så sødt sammen …
“Her kommer hun med kameraet - lad mig komme væk!”
Og jeg ville jo bare tage et billede af to katte der lå så sødt sammen …
Hmm, jeg synes mere, den (han/hun?) ligner en, der har tænkt sig at uddele øretæver, hvis du ikke forføjer dig aldeles omgående ![]()
Kolbjørn er skam en meget fredelig kat, men det er rigtigt at han ser lidt skummel ud på billedet ![]()
Alfred er som noget nyt også begyndt at tage sig lidt af Frida. Desværre var jeg ikke hurtig nok med camera, da han lige slikkede hende lidt. ![]()
Du kan da ikke give de små stakler skylden, når de tydeligvis bare gerne vil hjælpe dig med at finde det ![]()
Det var lige før at vi havde samme mængde under mine sofa. Jeg så ikke noget til kattene hele natten, de havde nemlig travlt ![]()
Jeg syntes at Mulle er blevet en rigtig stor dreng…men når han ligger ved siden af Toro…så er han altså en bette mis ![]()
Asta er meget oprørt over at havedøren i stuen er lukket - hun vil meget gerne lukkes ind og stirrer på mig gennem vinduet.

At hun så bare kan dreje hovedet og se at døren i soveværelset står åben, er en anden snak ![]()

Katte logik ![]()
Den flinke hjælper med sit fund!
Altså ![]()
Og han følte sig slet ikke skyldig ![]()
Men jeg havde allerede spærret det og taget det nye i brug, så nu ryger det bare ud ![]()