Kattebilleder i Maj

Længe leve nysgerrige katte, når man virkelig prøver at få nogle gode billeder :rolleyes: Det er jo ikke sådan rigtig svært at gætte, hvem der altid lige skal se… :smiley:

18 Synes om

Efter en aften gåtur gik Simba direkte ud på badeværelse gulvet og lagde sig på maven og viftede irriteret med halen :person_shrugging:

Video af det

https://m.facebook.com/MorTilKatja/videos/802049297441637/

10 Synes om

Korat drenge kan godt lide at putte, men også at brede sig. :flojte:

Herhjemme kan der sagtens ligge 3 i en seng, men andre gange kan Frederik ikke være i den selvom han er alene… :tihi: Nogle gange prøver han at brede sig med de andre i sengen og det sjældent godt i længden…



Nogle gange hjælper det med en større seng :lovelove: og andre gange hugger de bare min seng… :venter:


14 Synes om

Er det en irriteret viften? Hvis det var Chili, tror jeg, det ville være en veltilpas viften. Man er absolut ikke i tvivl, når hun vifter irriteret. Så kan hun slå fluer ihjel med halen :uha:

4 Synes om


10 Synes om

Ja det er det, han laver ikke fornøjelige viften :smiley:

2 Synes om

:smelter:

16 Synes om

Smart at hænge dem op på den måde, så er der plads til flere @dkkorat :ok:

10 Synes om

Idag fik jeg lokket Simba med over med et brev.

Jeg havde bare lige glemt det er en vildt varm dag i dag og at Simba stadig har lidt vinterpels.

Så på vej hjem begyndte han at halse som en hund, og da vi kom hjem gik han direkte ud og lagde sig på badeværelset.

Jeg tog ham hen og brusede ham lidt, og han blev stående uden at pive…

Så han har nok haft det lidt for varmt :frowning:

Han var ellers vildt dygtig og gik selv det meste af vejen, det plejer jeg ikke at kunne få ham til.

11 Synes om

Hygge :heart:

11 Synes om

Så er de så småt flyvefærdige, de første to flytter i næste uge. Jeg glæder mig faktisk en lille smule, for de er i den grad nogen labaner :hjerte:

21 Synes om

De ser da ellers SÅ uskyldige ud :hjerte:

1 Synes om

Det kan jeg love dig for de på ingen måde er :muhaha: :hoho:

1 Synes om

Freja og Loke flyttede ud i nyt hjem her i formiddag. Jeg er spændt på hvordan dynamikken flytter sig blandt de andre killinger, da Freja og Loke var de største banditter :rofl::rofl::rofl:

16 Synes om

Alvin nabokat kommer på besøg flere gange om dagen, og nu er han her allerede for tredje gang. De to første besøg var ret korte, men nu virker det som om han har tænkt sig at blive :grin:

16 Synes om

Så er det godt, jeg ikke tog ham med, dengang han hoppede ind i min bil … :bil:

7 Synes om

Kattekillinger er bare født med at ligne små uskyldigheder :innocent: - uanset hvilke smådjævle og hærgende terrorister de er i virkeligheden. :scream:

6 Synes om

Simba har fået den store tur idag…

Først gennembørstning med furmiantor og så et bad :smiley:

9 Synes om

For good måske? Han føler sig godt nok hjemme :slight_smile: Men når han nu er sådan sød kat …

1 Synes om

Laffe fandt endelig ro nu hos søde Ralf …
Han har været rastløs hele aftenen efter han fin drillet en humlebi så tilstrækkeligt, at den stak ham!
Så nu har han en ordentligt “luffe” på højre forpote :tihi:


17 Synes om