Kattebilleder i Maj

Men ostemaden måtte han godt dele?
:klappe:
Hvis resten af killingebanden finder fidusen, så må du vist have et par på skødet også :thumbup:

3 Synes om

Søster forsøgte først hos mig, da det var nærmere den røgede makrel :rofl: Men jeg er lidt hårde i filten end hr Jensen :rofl:

4 Synes om

Knap nåede jeg at få spist aftensmad førend han var retur :hjerte:

10 Synes om


14 Synes om

Spørger man de to burmesere, så er der jo masser af plads - nærmest plads til en kat eller to mere i den seng :heart: de har jo gooood plads her! :smiley:
Spørger man den lille blå korat - så ønsker han sig snart en lidt større seng, hvis han skal vokse mere :hoho: han kan kun lige være der …


Det er sjovt at se de to racer som jo ellers er lidt i familie, alligevel har forskellige præferencer. Eller rettere at burmeserne bare er “mere puttende”.
Det er som om burmeserne har et kluddermor-puttegen jeg ikke har set andre steder :see_no_evil:

15 Synes om

Sikken da nogle skønne puttebilleder af de smukke katte :smiling_face_with_three_hearts:
Jeg går ud fra, at det er koraten, der ligger på ryggen og flasher maven - han er totalt uimodståelig. :lovelove:
Hvad er det han hedder?

3 Synes om

Primprau’s TIA Laphroiagh

3 Synes om

Er der noget med at han bliver kaldt Laffe - det er ligesom lidt nemmere at sige :tihi:

Simba :roll_eyes:

Godt jeg havde været forudseende og stilt dem på gulvet i nat, så vasen ikke blev smadret :smiley:

7 Synes om

Jo - han kaldes mest Laffe eller lille lort :joy: LifLaf og Haffelaf er også nogle af de mange kælenavne, når han opfører sig pænt :tihi:

Og ja - han får ofte møffet om på ryggen.
Da Rappe gik fik han rigtig gid plads til at brede sig


23 Synes om

Kattene har hjulpet Lene med at plante… :slight_smile:


Dushara Tatters and Rags and Dushara Cathal Caithlin, 14.05.2022.

20 Synes om

:blush: de to billeder her af Primprau’s TIA Laphroiagh nøøjj :blush:, han forstår godt nok og slappe helt af
Kunstværker der hænger til udstillingen har altid navn, de to billeder her burde få titelen
Liflig afsLaffet skønhed

Med venlig hilsen

5 Synes om

:blush:Hvor er Lene heldig af have så smykke kyndige hjælper til og plante blomster.
Smukke blomster i haven med end smukker katte foran :blush:

Med venlig hilsen

3 Synes om

Gider Bastian ikke havearbejde?
Men når man har to smukke og effektive hjælpere, så gør det jo ikke så meget, at en smyger sig udenom :tihi:

2 Synes om

Typisk situation her på matriklen under bakketømning, det røde bæst havde lagt sig til at sove på nakken af mig, men så skulle mor da også være med. Hun vejer faktisk ikke så meget, men når hun pludselig står på hovedet af er det en helt anden sag.

Nedenstående video var det syn jeg kom ned til i morges. Manden stod op kl. ca 05, de var i fuld vigør og tæskede rundt med galopløb og parcour, der levede rullen stadigvæk. Det gjorde den så ikke kl. 6.30 hvor jeg blev nødt til at stå op og gå ned og se hvad f***** de lavede dernede, for det lød helt vanvittigt og fandt et “herligt” køkken, hvor nogen var gået til de evige papirsmarker.

Jeg er i den grad moden til at de flytter nu!!! Desværre skal de lige have 3. og sidste stik på torsdag, også kan de flytte. Jeg elsker dem - ingen tvivl om det, men nej hvor jeg glæder mig til de flytter!

14 Synes om

Ja man mørnes :joy::joy::joy::joy::joy:
Kæft det er sjovt :joy: derfor har vi ingen tilgængelige køkkenruller og wc ruller eller killinger for den sags skyld :woozy_face: Gider ikke oprydningen :wink:

3 Synes om

Amen altså, det plejer den heller ikke at være :dokdok: !!! Lige siden de kunne hoppe op i vindueskarmen ud til vejen, har køkkenrullen boet i mikroovnsskabet, for jeg havde jo luret at det kunne ske… men af en eller anden grund har jeg glemt at sætte den i skabet igår… eller også har Steffen taget den ud og ikke sat den på plads, det er absolut også en mulighed, jeg skyder bare skylden på ham :muhaha:

Det her kuld har i den grad givet mig udfordringer, de har været 1000X værre end da der var 6 sidste gang :joy:

6 Synes om

Men du beholder da pigen? Tænker køkkenrulle mm har fået permanent ny plads :rolleyes: :grin:

Ja, men lige så snart det er muligt, så flytter hun ud af køkkenet :muhaha: Køkkenet er normalt et sted hvor de kun har ledsaget adgang. Der er lidt ufred blandt mormis og alle de andre katte når killingerne er til stede, så har været nødt til at dele huset op i 3 = køkkenet har været taget i brug :wink:

Jeg tror godt jeg kan leve med en enkelt voldsom ballademager :joy:

5 Synes om

Det er ikke uden grund at Jeppe har fået kælenavnet Hr. Klister :joy: Desto ældre han er blevet, desto mere tid skal han bruge helt tæt på :inlove:

16 Synes om