Kattebilleder i Marts

Den store tykke og hans lille skygge :heart::heart:


Det er efterhånden mere og mere hyppigt at man ser Skofus lægge sig ved siden af Chardonnay. IKKE for at putte!! Den slags gør Skofus ikke, men det er godt nok tit at Chardonnay har lagt sig lige der hvor Skofus havde tænkt sig at han skulle ligge :grin:

24 Synes om

Det har været forår i 5 sekunder, men Finn har naturligvis allerede smagt på det. :roll_eyes:

18 Synes om

Sådan en sprællemand! Jeg har kunnet se mine tonse rundt for at fange noget på græsplænen idag, og indimellem også gumle på et eller andet! Forårsjævndøgn idag - nu begynder den del af året, der er værd at leve :slight_smile:
VH
Susanne

3 Synes om

Ja, det er dejligt med sol og grønt og forårsglade katte. Den indhegnede have er uden tvivl den bedste gave, vi nogensinde har givet dem. :smiling_face_with_three_hearts:
Men det kunne nu være rart hvis Finn ikke altid opførte sig som en hundehvalp eller en tumling i den orale fase. :smile:

4 Synes om

Ja, jeg forstår seriøst ikke folk der har en have men ikke indhegner den til at dele med kattene. Det giver overhovedet ikke mening for mig. Men må være fordi de ikke ved hvad de går glip af for dem selv og for kattene :slight_smile:

1 Synes om

Lige et billede af Aicha som har fundet uld puden at putte på.

Og så lige lidt tættere på.

14 Synes om


Der fodres

18 Synes om

Lidt billeder af lille Roelle. Farverne snyder mig lidt, hun er da totie og derfor hunkat ikke ?
Hun ligner mest en gråstribe mis på de fleste billeder, men hun har et par røde pletter og en rød vante.

19 Synes om

Hun er tortie og burde derfor være en pige, men det er jo sket at den med kønnet har snydt

1 Synes om

Det mente jeg nok, tak for hjælpen. Jeg kan ikke få ham til at tage numse billeder af hende så vi kan få jer til at hjælpe med at checke. Noget med han ikke vil have hendes numse på nettet :crazy_face:
Så vi må håbe at hun er hun fordi hun er tortie :rofl:

2 Synes om

Så har BB været på ledsaget udgang :+1::smile:
Hun havde sele på på første tur og lidt senere tog vi en tur hvor jeg bare gik i hælene på hende :stuck_out_tongue_winking_eye: Hun æææælsker det men hun er godt nok hurtig så jeg er lidt nervøs for om hun kan tage den over hegnet. Det varer nok lidt før vi tør lade hende være ude alene.

20 Synes om

Killinger ser altså bare mærkelige ud uden knurre hår :rofl::rofl::rofl:

17 Synes om

Har smuksakken fået nyt navn ? :heart_eyes:

Jep, hun er tortie spottet/makrel tabby. Og tydeligt underernæret. Rigtig godt han tager sig af hende nu :hjerte:

En ormekur på et tidspunkt vil nok ikke være at kimse af, men jeg vil nok vente til hun er lidt større og har mere at stå imod med, en alvorlig ormeinfektion kan være problematisk når mange af dem dør samtidig. Men det ved en dyrlæge nok bedre end jeg.

3 Synes om

Ja, vi synes begge at Jessie er et super sødt navn men af en eller anden grund er hun bare ikke Jessie. Så Mickey fandt på at hun skulle hedde BB8, det er en robot fra Star Wars, den er lille rund og farer rundt i alle retninger :grin: det passer godt på hende! Det udtales Bee-bee :heart:

10 Synes om

Kattene er altså ved at blive trygge i haven nu - og også ved at opdage at når Ninja kommer buldrende, så er det leg :hoho:

20 Synes om

Asti siger: “Solen skinner, min hynde er lagt ud og mor er ude på terrassen…livet er skøøøøønt”

25 Synes om

Både loppekur og ormekur vil ikke være en dårlig ide. Hun har lopper, men jeg har bedt ham spørge dyrlægen dernede hvad han skal bruge når hun nu er så lille.

Hun er en lille fræk trold, præcis som killinger skal være. Vi er ofte på video call så jeg får lov at se mange af hendes tossede påfund. Lille lømmel på speed. :rofl:

4 Synes om

I dag ser Finn heldigvis meget bedre ud. :heart_eyes:

25 Synes om

Nogen har taget min plads i sofaen

17 Synes om