Kattebilleder i Marts

Nyt liv, i disse tider, med striber :wink:

23 Synes om

Aaron har ikke sagt noget om hun er begyndt selv endnu, kun at dyrlægen havde vist ham hvordan han skulle vaske hende blidt på maven for at få hende til at gøre hvad hun skal. Men mon ikke det kommer i løbet af ugen, hun spiser ihvertfald med god appetit. Jeg mener det var Whiskas kitten vådfoder most med lidt vand, han sagde han har givet hende. Hun vejede lidt over 200g i lørdags hos dyrlægen, han gav mig ikke den precise vægt da vi snakkede. Men ja, bette myr.

1 Synes om

Uanset hvad, så er det forår… :slight_smile:


Dushara Tatters and Rags med iris, 14.03.2020

18 Synes om

Hvem der bare var kat :blush:

17 Synes om

Min solstråle på en grå eftermiddag :inlove:

23 Synes om

Mon jeg skal tolke det derhen at vaskemaskinen er en godkendt del af husholdningen? :joy::joy:

17 Synes om

Spotty fylder 9 år i de her dage (måske) … hvilket også betyder, at nu er der ikke SÅ længe til at @FinnFrode har plads til ham i oldekollen :jubiii:

17 Synes om

Vi glæder os meget til at se ham…:huh:

4 Synes om

Lige en update siden @Eva_K spurgte. Roelle begyndte at bruge kattebakken selv i går og Aaron er så lettet over hun kan selv nu. :joy:

11 Synes om

Dejlige gamle Willy.

23 Synes om

Sikke en dejlig bamse :hjerte:

2 Synes om

Tak. Ja, han er den venligste , rolige 14-årige britefyr. :hjerte:

3 Synes om

Vi har fået skadedyr på banen :stuck_out_tongue_winking_eye:

20 Synes om

Killingerne er 3 uger på lørdag,

9 Synes om

“Er du bekymret, far?”
“Lidt, men vi klarer den, Rags.”


Dushara Tatters and Rags, 15.03.2020

29 Synes om

Bad kitty

15 Synes om

Guliver altså :roll_eyes::joy:

Og stakkels, stakkels Guliver måtte så tage skylden for Hannahs unoder, tog hende på fersk gerning :flushed:

2 Synes om

Stakkel :joy::joy::joy:

Det her er Sixtens svenske datter Fortaleza, hun er en 7 uger gammel cinnnamontortie spottet tabby variant, som skal bo hos mig når hun bliver gammel nok. Det glæder jeg mig rigtig meget til. :smiley:

19 Synes om