Kattebilleder i marts

Sikke nogle pæne tøser :heart::grin:

2 Synes om

Jeg synes nu, du kan være ret godt tilfreds med ham Alvin. Han er da sød at være legeonkel for den lille bølle :heart:

2 Synes om

Ja, Alvin er sådan set god nok, men grundlæggende ville jeg jo gerne selv bestemme hvor mange katte jeg har i huset :roll_eyes:
Alvin kommer hver morgen nu og er her som regel i nogle timer. Så får han lyst til nye eventyr - eller får hjemve - og beder om at blive lukket ud. Han har klart behov for samvær med andre katte, og det får han så her. Og de andre er glade for ham :slightly_smiling_face: Jeg har selvfølgelig flere gange foreslået hans mennesker at de skulle anskaffe en ven til ham, men de vil kun have en enkelt - fritløbende - kat. De er ellers gode naboer, så jeg vil ikke starte en konflikt, men jeg er ved at blive lidt irriteret over situationen.
Problemet er at haverne her er så forholdsvis små, og der er tilbygninger - skure, garager - der ligger op ad skel, så hvis man kan komme op på dem udefra, kan man hoppe ned i vores indhegning. Det har vi vidst hele tiden, men det er første gang vi er ude for en kat der benytter sig af det.

1 Synes om

Jeg troede kun det var hunde som lå sådan med benene…:grin:

13 Synes om

Hygge misser

Aicha og Mascot

Mercedes

Lasse

15 Synes om

@DorteH 's Manse er en meget heldig kat efter billedet i ugens foto Uge 11 - Katte ville vælge beimis ville have været misundelig :blush:, som jeg ser det har han en meget ny rød massey Ferguson og bruge på mark turen.
Beimis måttet nøjes med en meget gammel traktor, til gengæld kunne han selv skubbe vinduet op, hvis den ikke var låst, og gå ind og lægge sig og sove til middag der, at det så var som nogen driv hus, er en anden sag og det kostede en dyrlæge besøge :woozy_face: er en helt anden historie


Billedet er fra april 2017

Med venlig hilsen

11 Synes om

Sku’ lige til at skrive godt spottet - men så fik jeg kigget efter, og faktisk tror jeg det er Kubota’en han sidder i…
Men i mellemtiden har han så faktisk opgraderet til MF:sunglasses: :smirk_cat:

4 Synes om

Ny kradsetønde godkendt :+1:

17 Synes om

Simba passer på Katja :heart:

Normalt, når Katja ikke er på besøg, sover han oppe på min seng :smiley:

9 Synes om

Fra igår


14 Synes om

Katja har også taget billeder igår :smiley:

15 Synes om

Og ja vi stod begge og var klar til at gribe ham, når han kluntede rundt på grenen :grin:

1 Synes om

Jeg fangede alle tre katte på det samme billede, det er ikke så tit, det sker :smiling_face_with_three_hearts:

20 Synes om

Du har med det her, rumsteret i mit hovedet flere gang. Sikke en katte pine du står i, hvor jeg god kan følge din tanke. Har ikke den gyldne løsning for dig :anguished:. Og ja jeg syndes det er sjov at læse om i får katte lege kammerat på besøg, og det giver mig en smil at læse, men forstår også godt din frustration over du selv vil bestemme hvilke katte du har, og kan fornemme du har luftet, ideer med naboen, og ja det er sjoveste og bevare det gode naboskab. Men håbet så meget der kommer en løsning så din frustration forsvinder, det eneste jeg kan give er en :kram: og ønske løsning kommer hurtigt

Med venlig hilsen

1 Synes om

Lasse

Mascot

12 Synes om

Kedede mig lidt og anede ikke hvad jeg skulle tage billeder af. Det blev så yoyos øje… godt nok ikke et billede af en hel kat, men det er vel et kattebillede :sweat_smile:

17 Synes om

Wow! Jeg elsker den slags billeder! Øjne tæt på, er så fascinerende at se på!

3 Synes om

Jeppe holder hygge søndag :hjerte:

15 Synes om

Gad vide hvor mange katte der egentlig er på dette billede :tihi:

19 Synes om

6… Dine katte er bare så kedelige, når det kommer til kuld :stuck_out_tongue:

1 Synes om