Kattebilleder i november

Tillykke med dem! :flag: Hvem er forældrene, og hvor mange endte I på? :slight_smile:


Der æltes igennem :smiling_face_with_three_hearts:

17 Synes om

Find Fritzz :grin:

15 Synes om

Fritzz har jo heldigvis altid en pote med i spillet. :smiling_face_with_three_hearts: Skønne misser. :blush:

1 Synes om

Vi kom på 4 stk små brite bamser, og totalt ro på den lille flok.
Johanne / blåtortie og Marina’s han Xman tror jeg nok han hedder hukommelsen er stadig ikke kommen tilbage efter turen til Berlin :beer::beers::tropical_drink:

10 Synes om

ChiCha’s Belkis Beaming er nu 6 mdr. Har lige fået de her billeder af opdrætteren der købte hende. Tænker lidt “pis… hvorfor var det ikke lige jeg beholdte hende selv”… Hun er godt nok blevet flot. Nå ja, sådan er det jo, men i det mindste er hun fertil og kommer til at lave nogle flotte killinger med de hankatte de har gående.

20 Synes om

Hannah tøsen :hjerte:

21 Synes om

13 Synes om

Finn har erobret min mands rygsæk.

16 Synes om

I dag fylder Joy 2 år.
Hun nåede at blive champion inden hun fik kuld, håber at få hende udstillet lidt mere de kommende måneder.
Hun er verdens bedste og sødeste, og her er jeg jo helt objektiv… :wink:

ca 2 mdr

9.5 mdr

2 år

19 Synes om

Apropos " Samsovning med kat"…


Dushara Tatters and Rags, Dushara Cathal Caithlin & Bastian, 09.11.2019.

18 Synes om

Ragnarok og hans bedste ven

21 Synes om

Hvem af dem er Ragnarok? :sweat_smile:

1 Synes om

Hvem er hvem…? :sunglasses:

2 Synes om

To sjæle, en tanke… :grin:

2 Synes om

Den passer lige til os :grin:

15 Synes om

Ragnarok er Ødelæggeren, NEJ-katten, Umulius, Klaphat, Belastningen… I daglig tale Otto.

Hans bedste ven er englebarnet :joy:

6 Synes om

Så mangler der da vist en post på hans list of misdemeanors - børnelokker… :sunglasses:

3 Synes om

Fin Fritzzefyr.

20 Synes om

Jeg tror, han koldt og kynisk er sød ved ham for ikke at blive kastet ud gennem et vindue :dokdok:

4 Synes om