Kattebilleder i oktober

@velfa Ja, det var da godt nok mærkeligt, den er fra et offentligt opslag, og nu står der at “url’en er udløbet”. Forstår jeg ikke. Er der en IT-kyndig der ved hvorfor?

Anyway @velfa, du kan også se den på Hadibadjas FB-side. Jeg Kan ikke smide et nyt link før jeg sider ved en PC, kan ikke finde ud af det fra tlf

Jeg har ingen lys på den men så den så på fb :wink:

Jeg lagde mig egentligt på gulvet for at lege med min baby…

26 Synes om

Hvor skulle han vide fra, det var menneskebabyen, du mente?

2 Synes om

Og … :huh:

@velfa videolinket er lagt ind igen… du får det også lige her.

Hvis det udløber igen, ja så har jeg ikke nogen forklaring på hvad der sker. Så må du gå på DK Hadibadjas FB-side :slight_smile:

3 Synes om

Puflingerne er begyndt at fylde helt godt i sofaen.
Gry og Chardonnay leder nok efter nye hjem med mindst en 3-personers sofa :laughing:

19 Synes om

Lille rv og store rv :two_hearts:

Og fra den anden ende: Skofus og Chardonnay :heart::heart:

24 Synes om

Hvor er hun sød. :lovelove:

Afslapning på højt plan :hjerte::hjerte::hjerte:

21 Synes om

Jeg tror, hun drømmer, hun er ude at fiske. Den var SÅ stor, den der slap væk! :hoho:

4 Synes om

Selvom man er blevet 9+ år står det ikke til hinder for at man kan tillade sig at se lidt bøvet ud :heart:

Lille Mys Harry Potter

27 Synes om

Argh, jeg tør da ikke sove med det der farlige væsen i min seng :scream::heart_eyes:

18 Synes om

Man øver sig nok til Halloween :blegne:

1 Synes om

Fritzz øver sig også til Halloween.

22 Synes om

Han behøver bestemt ingen udklædning :uha:

3 Synes om

Gamle Frida får lige et godt efterårs krads :smiling_face_with_three_hearts:

24 Synes om

@Frida Oplagt til uges konkurrence :wink:

https://kattegale.dk/t/uge-43-efterar/237964/3

4 Synes om

Ja det er det. Tak! :heart_eyes:

1 Synes om

Eva har været og tage lidt nye billeder af Puflingerne idag. Den store tykke og den lille dumme fik også sneget sig ind foran kameraet. Det kom der blandt andet de her par billeder ud af :klappe:

Man må undre sig over hvordan de to nogensinde har opnået at komme på scenen på udstillinger :lol:

23 Synes om