Kattebilleder i September 2020

Ponyo husets kyssetrold :smiling_face_with_three_hearts:

19 Synes om

Åh ja 
 lige der bag þret :heart_eyes_cat:

26 Synes om

Her sker ikke sÄ meget i dag:

IMG_0455 IMG_0458 IMG_0460 IMG_0456

Og ja, Gisle er for fed, men han har altsÄ ogsÄ meget pels :wink:

19 Synes om

De venter pÄ at du om lidt er ude af huset, sÄ skal der festes

3 Synes om

Robin og Elias pÄstÄr ogsÄ hÄrdnakket, at de har meget pels og ikke for meget pÄ sidebenene :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 Synes om

Lasse har bygget sig en hule

23 Synes om

Kaluwa er med nÄr der skal laves madplan :joy::see_no_evil:

16 Synes om

Mr Frede


Han udnytter sin Ăžh hĂžjde til at se orientalsk fjernsyn

20 Synes om

Yay, tillykke :flag: Skal I vÊre med i Européklubben? :grin: (I kan som nye killingekÞbere fÄ et gratis medlemsskab)

2 Synes om

Det ender vi nok med
 Vi har lovet at deltage i jeres special show
 Eller retter vores store pige er i gang med at planlégge, selvom skiltet med “her aflevere du din kat” til nom fik hende til at ténke neejjjj


Hun skulle ikke nyde noget af at aflevere ham


3 Synes om

Haha! Og ja, selvfĂžlgelig skal han da vises frem til breed BIS :smile:

1 Synes om

Laura gléder sig helt vildt til Århus, for hun vil selv vise ham frem. Behþver jeg sige at han har solgt sig selv til min Laura.

Vi manglede en kat fra Susanne, hjemme ved os, bare pÄ turen til Skive gav min dreng sig til at grÊde, for han synes det var forfÊrdeligt at han nÊsten havde glemt Velcro.

SĂ„ har vist ret lĂŠnge kigget billeder af Susannes killinger og Zisse.

PĂ„ billedet her er det ikke Laura men yngste barnet med ham

NÄr man tÊnker pÄ han lige er flyttet ind sÄ er han sÄ dygtig og lÊkker. Selvom han mener vi nÊrmer os sengetid

13 Synes om


Charmetrolden Luna :heart:

18 Synes om

RĂ©gis

Revalina

16 Synes om

Jeg fÞler mig lidt overvÄget. Alexander mener det er hÄrdt, at jeg ikke tog ham med til Skive

13 Synes om

Øj, han ser LÆKKER ud! Det kléder ham virkelig med den ekstra méngde pels! :slight_smile:

1 Synes om

Tak og ja de sidste par mÄneder har Êndret ham sÄ meget og heldigvis til den pÊne side :wink:

Ja pels og krave gĂžr en kĂŠmpe forskel!

3 Synes om

Pallaskattekilling - er den ikke bare sÞÞÞd ?

LĂ„nt fra Wikipedia

17 Synes om

Nu er det jo ikke bunkekatte jeg har, sÄ nÄr det sker at de ligger sÄ tÊt som her, er jeg jo nÞd til at forevige det. :lovelove:

17 Synes om

HÄkon og Gisle afprÞver nyindkÞbt killingelegetÞj. Det mÄ jo godkendes inden lillebror flytter ind :smiley:

16 Synes om