Kattebilleder i September 2020

Ponyo husets kyssetrold :smiling_face_with_three_hearts:

19 Likes

Åh ja … lige der bag øret :heart_eyes_cat:

26 Likes

Her sker ikke så meget i dag:

IMG_0455 IMG_0458 IMG_0460 IMG_0456

Og ja, Gisle er for fed, men han har altså også meget pels :wink:

19 Likes

De venter på at du om lidt er ude af huset, så skal der festes

3 Likes

Robin og Elias påstår også hårdnakket, at de har meget pels og ikke for meget på sidebenene :stuck_out_tongue_winking_eye:

6 Likes

Lasse har bygget sig en hule

23 Likes

Kaluwa er med når der skal laves madplan :joy::see_no_evil:

16 Likes

Mr Frede…

Han udnytter sin øh højde til at se orientalsk fjernsyn

20 Likes

Yay, tillykke :flag: Skal I være med i Européklubben? :grin: (I kan som nye killingekøbere få et gratis medlemsskab)

2 Likes

Det ender vi nok med… Vi har lovet at deltage i jeres special show… Eller retter vores store pige er i gang med at planlægge, selvom skiltet med “her aflevere du din kat” til nom fik hende til at tænke neejjjj…

Hun skulle ikke nyde noget af at aflevere ham…

3 Likes

Haha! Og ja, selvfølgelig skal han da vises frem til breed BIS :smile:

1 Like

Laura glæder sig helt vildt til Århus, for hun vil selv vise ham frem. Behøver jeg sige at han har solgt sig selv til min Laura.

Vi manglede en kat fra Susanne, hjemme ved os, bare på turen til Skive gav min dreng sig til at græde, for han synes det var forfærdeligt at han næsten havde glemt Velcro.

Så har vist ret længe kigget billeder af Susannes killinger og Zisse.

På billedet her er det ikke Laura men yngste barnet med ham

Når man tænker på han lige er flyttet ind så er han så dygtig og lækker. Selvom han mener vi nærmer os sengetid

13 Likes

Charmetrolden Luna :heart:

18 Likes

Régis

Revalina

16 Likes

Jeg føler mig lidt overvåget. Alexander mener det er hårdt, at jeg ikke tog ham med til Skive

13 Likes

Øj, han ser LÆKKER ud! Det klæder ham virkelig med den ekstra mængde pels! :slight_smile:

1 Like

Tak og ja de sidste par måneder har ændret ham så meget og heldigvis til den pæne side :wink:

Ja pels og krave gør en kæmpe forskel!

3 Likes

Pallaskattekilling - er den ikke bare søøød ?

Lånt fra Wikipedia

17 Likes

Nu er det jo ikke bunkekatte jeg har, så når det sker at de ligger så tæt som her, er jeg jo nød til at forevige det. :lovelove:

17 Likes

Håkon og Gisle afprøver nyindkøbt killingelegetøj. Det må jo godkendes inden lillebror flytter ind :smiley:

16 Likes