Kattebilleder i September 2020

Det bliver du da nødt til, hvis du ikke har mødt hende! :heart:

1 Synes om

Ja, af alle de gange jeg har besøgt Luise, er det endnu ikke lykkes mig at møde Sugieh :wink:

Sugieh sælger ikke sådan ud af sin sjæl :smile:
Der er få udvalgte hun godt lige vil godkende, men ellers mener hun ikke, det er toben hun behøver forholde sig til :crazy_face:

1 Synes om

Jeg føler mig meget tilsidesat her :crazy_face:

Hvor er de fine. :smiling_face_with_three_hearts: Gid mine to gad putte. :smirk:

Det burde du også :wink:

Mig kan hun godt lide :grin:

1 Synes om

Puds lige glorien :engel: :joy:

I love it :heart_eyes:

14 Synes om

Det er også noget af det bedste der findes :two_hearts: Savner mine gåture med misserne

1 Synes om

Fra sommeren 2011, da jeg boede i Rold skov :heart: Vores tur gik af en markvej med skov på den ene side og mark på den anden. Vi var vilde med det alle sammen :slightly_smiling_face: Det er iøvrigt min gamle Sugieh længst til højre, da hun var 2 år og stadig lys på kroppen :blush:

17 Synes om

:smiling_face_with_three_hearts: Ja det ser også skønt ud! :hugs:

1 Synes om

Når børnebørnene er på besøg og har fået chokoladekage

15 Synes om

For hiwlede Theodor!!!
Det var en havehirse indtil han mente han skulle bruge den…

14 Synes om

Så er der kommet varer - i en herlig kasse… :slight_smile:


Dushara Cathal Caithlin & Dushara Tatters and Rags, 22.09.2020.

16 Synes om

Godt du elsker ham så højt :hoho:

Ja det var ikke ligefrem et livsforlængende valg han tog der…
Heldigvis for ham, så visner den helt ned hvert år. Men den plejer at være pæn til langt ind i november, det er den så ikke i år…

Bare fordi han har æstetisk sans … :hugs:

1 Synes om

Webinar med selskab :tihi:

20 Synes om

Skulle lige teste mit nye kameraudstyr og det gik selvf. ud over Yoyo… Hun var dog skrup umulig, fordi hun ikke rigtigt gad…

21 Synes om

Altså for en der ikke ved så meget om kameraer og det fagligt tekniske i at tage billeder så er de da meget gode set fra min vinkel :slight_smile:

4 Synes om