Fra venstre Lasse, Mercedes og Mascot
Den er da oplagt kandidat til ugens billedtråd…?
Jenyna åhhh jeg går allerede og tæller dage til der skal siges farvel.
Det bliver altså bare ikke lettere med årene. De er jo alle vores skønne pelsbørn, men det hjælper lidt at man netop er så heldig at de kommer hjem til nogle dejlige familier som alle vil knus elske dem.
Jeg kan ikke huske, at Mille nogensinde før er kommet og har lagt sig på mig når jeg har siddet i sofaen Hun er så småt begyndt at ville putte i sengen en gang i mellem, men i aften dur en dyne på sofaen også til hende
Hvor er det skønt @galath
Klokken er 3.30 og jeg lå og læste.
Denne lille terrorist blev pludselig helt vildt alene, inde i sit eget lille hoved.
Problemet var dogikke værre end at nogle minutters gasarmsterapi kunne helbrede det…
Gisle er blevet fire måneder og vejer 3,1 kg. Jeg har sagt til ham at han ikke behøver at blive helt så stor som sin far, der vejer 8 kg, men nogen lille kat ender han jo nok ikke med at være
Jeg har længe gerne ville ha’ tegnet - eller malet - “børnene”, og valget er faldet på tegninger, efter at jeg lærte en i mine øjne super dygtig tegner at kende via FB.
Foreløbig er det blevet til 2 færdige tegninger, og jeg bliver altså nødt til at dele Manses - jeg synes den er blevet så fantastisk…
Edit: Hvis det ikke fremgår tilstrækkelig tydeligt af tegningen, er det ArtByKibsgaard, der er kunstneren…
Det er virkelig flot . yder den smukke kat fuld retfærdighed
WOW! … den er godt nok flot!
Jeg er også helt tosset med den - den er jo (næsten…) lige så smuk som originalen…
Mere seriøst, så formidler hun i den grad deres udtryk - jeg er i hvert fald imponeret!
Hun er sååå dygtig, jeg kender hende gennem én veninde. Hun har tegnet hendes skønne hund og islænder.
Killingen er gået i lære hos eksperterne…
Nu jeg er færdig med mit køkken og gang byggeprojekt må jeg hellere få lavet min nye seng - min nuværende er alt for smal…