Kattebilleder - januar 2017 (kun ét ad gangen)

[QUOTE=FinnFrode;1302120]Rags har lige givet Caithlin et kys… :slight_smile:

[/QUOTE]
Jeg tror han skal til at hviske hende i øret … hun ser noget skeptisk ud

Frederik og Juliet der putter :hjerte: Det er en stor sjældenhed

Frederik og Juliet der putter :hjerte: Det er en stor sjældenhed

Min “lille” skat Elias

Aroni var en tur indenfor for at få vasket sin hale, og i dag var han villig til at lade sig fotografere - det er ellers ikke noget han bryder sig om.
Jeg fik dette fine billede af ham :slight_smile:

Min søde, fertile hankat, med et hjerte af guld.

Han er virkelig smuk Hanne :slight_smile:

Den lille killing er helt flad - han har tonset rundt ude i haven en 3-4 timer her i eftermiddag. Jeg lavede en pompom til ham, men den faldt han i søvn ovenpå…:snorker:

Rainbow Lou Lou :heart:
Jeg savner bare…

I morgen er hun her igen…det var bare et ondt mareridt…
Kom igen Lou Lou :hjerte:

Fik fundet det gode kamera frem idag og fik taget et par billeder af Blua. Når lyset fanger ham rigtigt, så har han nogle smukke grønne øjne :wehuu:

[QUOTE=Coon Danica;1302156]I morgen er hun her igen…det var bare et ondt mareridt…
Kom igen Lou Lou :hjerte:[/QUOTE]

Jeg kan desværre ikke se billedet.

Cayenne er et lille forkælet kræ, der har fundet ud af at hvis bare man gnaver tilstrækkeligt længe i tremmerne på udstillingsburet, så kommer man ud! Sidste gang fik hun lov at bimse rundt i løs vægt i udstillingshallen og holdt simpelthen fest! Denne gang var vi i Intratuin i Zoetermeer, en slags forvokset Plantorama. Så der turde vi ikke bare slippe hende løs. Hun så noget fortørnet ud, da selen kom på, men i samme øjeblik poterne ramte gulvet glemte hun alt om selen og gik på turne :slight_smile: Hun fik mødt mange mennesker og fik mange nye venner begge dage :slight_smile: Cool lille kat - omend møgforkælet :slight_smile:

Søde Bastian…:hjerte:

Just hangin’…

[QUOTE=FinnFrode;1302292]Søde Bastian…:hjerte:

[/QUOTE]
Sikke et dejligt billede af det skønneste missedrengeansigt. :wehuu:

Jeg vil altså snart have forår og sommer …så vi kan komme ud igen…ud og slikke solskin i kattegården :smiley:

Søren Sko og lillesøster Dollie deler en papkasse i vindueskarmen. Han er ellers ikke ubetinget begejstret for hende, hun kan godt få en på lampen, hvis hun er for foretagsom. Men idag lå hun åbenbart stille nok :slight_smile:

Casper sendte mig lige dette billede - vi synes ellers ikke der er så meget plads deroppe, men tydeligvis nok til to :høhø:

Hvor der er vilje er der plads, om det så er i en papkasse, højt til vejr på udkigsposten eller bare drattet i søvn på vægten. Fiona passer på vægten… :tihi:

Når de andre har ædt indholdet,  må jeg nøjes med den tomme pose 

:mad: