Kattebilleder - januar 2017 (kun ét ad gangen)

Jeg har ærligt talt savnet tråden med kattebilleder, for det er ikke altid, jeg lige har nok til at starte en ny tråd. Og så ender det ofte med, at gode billeder bliver i skuffen.
Så skal vi ikke prøve igen? Vi kan jo prøve at begrænse os til et billede ad gangen… :wink:

Her er Rags på gulvet i sit motionsrum:

God idé Finn Frode. Jeg supplerer med et billede af vores polske import: Zafira Una Voce. Her er hun i den øverste køje sammen med en killing fra vores nuværende kuld (Jambalaya).

Så kvitterer jeg med et af mine ynglingsbilleder af Blua i sit kradsetræ. Elsker hans udtryk :wehuu:

Frida - større, men stadig lige kreativ :surrender1:

Dejlige billeder :smiley:

Her kommer et af mine to gutter, som bare kommer rigtig godt ud af det sammen :hjerte:

Jeg elsker at se billeder :slight_smile: her er et af mine små, som snart ik er så små mere. Alfred vejer ca. 4 kg og er 4,5 måned. :uha:

Frk. Nuttefjés :hjerte:

Shannon synes livet er kedeligt efter de små er ankommet. Hendes Mor vil bare slæbe rund på hende og det er bare SÅ irriterende :tihi:

Nåede at få stoppet Mille, hun var ellers godt i gang med at udforske facebook:klapper:
Min telefon skærm reagere på hendes nussen kinder, biden og vaskning, så hun fik da åbnet en film, og efterfølgende klikket sig ind på folk, der havde liket den og var da hun blev stoppet, ved at jeg slukkede skærmen, i gang med at udforske en eller anden facebook profil:tihi:

Der er ikke noget som en stor, varm britemås. :inlove:

May på 11½ år.

Min sære, gimpede, skøre, hysteriske, men mest af alt elskelige MAY :inlove:

Bønnen bliver så stor :smiley:

Hippy chick tøsepigebarnet

Rune og James på arbejde :hjerte:

Der er ikke så meget tvivl, når Frida vil ud…

[QUOTE=Beydana;1301351]Der er ikke så meget tvivl, når Frida vil ud…

[/QUOTE]

Ha ha dejligt når sproget er SÅ tydeligt! :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Beydana;1301351]Der er ikke så meget tvivl, når Frida vil ud…

[/QUOTE]

Hvorfor kommer jeg til at tænke på ordet “abekat”?

:lol:

Der et masser af gulvplads og hvad sidder Tumlingen så på?
Papkassen selvfølgelig… :tihi:

Der er masser af plads på gulvet og hvad sidder Tumlingen så på?
Papkassen selvfølgelig :tihi: :thumbup:

og for en gangs skyld sidder han fint med begge poterne fremad :slight_smile:

Rags og Bastian leger med deres “Catch-me-if-you-can”… :slight_smile: