Kattebilleder - januar 2021

Spotty må vel efterhånden være hærdet efter en del år med Skattekat :wink:

1 Synes om

Mon den kan spises?

16 Synes om

Øh… tak Alfred. :crazy_face:

7 Synes om

Igor og naboens Zoltán hilser på hinanden gennem hegnet:

De to er præcis lige gamle, og Zoltán er meget interesseret i mine katte. Jeg er spændt på hvornår han finder ud af at klatre over hegnet … Det kan faktisk godt lade sig gøre udefra :s:

13 Synes om

2 smukke tøser :heart:

21 Synes om

Og det gad han godt…
Jeg var ved at lave aftensmad da jeg hørte den starte…

18 Synes om

Kæft det er morsomt :rofl::rofl::rofl::rofl::+1:

1 Synes om

Fantastisk klip. :smiley:

1 Synes om

Og så fint han løfter halen så den ikke bliver kørt over. Hvor er det et fint klip.
Mine sidder ikke på den, men der jagt efter børsterne hver gang den kører.

1 Synes om

Fisørerne kan lukke ned lige så meget de vil/skal…min midterskilling sidder altid… :laughing:

18 Synes om

Det mest åndssvage er at han selv starter den.
Det var fjerde gang han fik den startet. Første gang var vist lidt et uheld, men de næste gange har det været ret overlagt. Denne gang sad han ovenpå og blev bare siddende da den begyndte at køre rundt. :laughing:
Nu bliver den sat uden for rækkevidde når den ikke er i brug… :upside_down_face:

7 Synes om

Han har næsten altid “krølle på halen” så den ligger med et fint swung op over ryggen, så det er ret naturligt for ham at løfte den op. Men det ville da være lidt smartere hvis han havde vendt sig så han sad med kørselsretningen. Det er som om sensoren lidt syntes at den var ved at køre ind i noget hver gang hans hale blev for afslappet :grinning:

1 Synes om

Og din moustache ser også fin ud Mulle :thumbup:

1 Synes om

Ja…de kalder mig også herhjemme for…Barberen fra Sevilla…og nu har jeg Carlos i oplæring …han er sjusk med sit skæg…siger jeg bare :stuck_out_tongue_winking_eye: :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 Synes om

Vi endte med at have vores under trappen, så den ikke blev startet midt om natten når diverse mente de skulle have en tur :hoho:

6 Synes om

Min blev startet et par gange i starten, men den leg havde kun nyhedens interesse :wink:

1 Synes om

I disse tider hvor jeg lever i selvvalgt isolation p.g.a. corona, kan tiden godt blive lidt lang og man føler sig let ensom. Så i dag valgte jeg at få en kat mere, uden at møde den først, ja det er vovet, men jeg har godt nok haft kik på den længe og jeg fik den leveret lige uden for min hoveddør. Lige nu har jeg kun et enkel billede, men hils på nyeste medlem af familien. :p:

20 Synes om


:crazy_face: Ponyo

Måtte kigge en ekstra gang da jeg tændte lyset i stuen. Det så mærkeligt ud så var det bare katten der havde mast sig ned mellem to puder i sofaen og ligner jeg ved ikke hvad :see_no_evil: med måden hun lå på.

15 Synes om

Yoyo tigger aldrig…

14 Synes om

Jeg tror at jeg kan tage præcis dette billede hver aften for tiden :heart: Det skifter bare lidt om den blå har hvide poter eller ej :grinning:

16 Synes om