Heldigt lys… ![]()
Hvor er hun utroligt smuk ![]()
Hvor tager hun sig godt ud her ![]()
Med venlig hilsen beimis ejer
Det kan godt være ham Bastian har total forblændet mig, men denne billed her af Caithlin, hun forstår og ser smuk ud ![]()
Øyvind … en af @Dorthe_R’s katte ![]()
… som åbenbart pludselig fandt ud af at der skete noget interessant i stuen ![]()
Ja, det er dine katte åbenbart ikke vant til … 
Ved beimis tre timer i går, knap inden døren, inden han stod ved døren og fortalte tæppen skulle findes og vi skulle hygge. Han klister total op af mig, måttet næsten ikke røre mig. Så billed skulle tages med en hånd uden jeg rørte mig
Og sikke han spandt
Lagde der 11/2 time, ja det er tydeligt han er inde kat nu, poter tager farve efter katte gruset
I morgen skulle vi have begge hold bedsteforældre på besøg for at fejre 3 års fødselsdag… Men jeg har fået omgangssyge fra børnehaven ![]()
Øv! God bedring ![]()
Øv hvor træls
Rigtig god bedring ![]()
Rune har læst godt nyt! Jeg har engang hørt, at man skal vente 48 timer efter symptomstop før man må se andre mennesker. Men åbenbart er det kun hvis man er i køkken osv.
Så bare jeg bliver rask i løbet af natten og lader være med at lave mad til eller slikke på bedsteforældrene, så er det ok ![]()
Uhhh den bliver svær for dig, tænker jeg.
![]()
Faktisk sværere end ikke at lave mad til dem ![]()
Jeg har først lige opdaget, at det her ikke er tanketråden ![]()
Vi skal lige lege lidt efter at have været hjemmefra i weekenden
(undskyld videoen er lidt urolig, men det er svært at holde kameraet stille med man leger)
Simba tager hans pappresser job meget alvorligt, har kun lige lagt 2 kasser fra kontaktlinser i, og så skal der presses pap ![]()
@Dorthe_R Hvor er Øyvind lækker
kræver han meget pelspleje?