Nej, stort set intet. Ind imellem kommer der en knude i hans pels, men det er så noget der er meget nemt at fjerne. Kæmpekatten Gisle, derimod, må redes stort set hver dag hvis ikke pelsen skal blive totalt filtret. Og de tilhører jo samme race ![]()
Ok. Han er godt nok fin også med hans fine overskæg. ![]()
Det tager længere tid end jeg egentlig gerne ville, men det er det værd ![]()
Han står efterhånden og tripper når jeg finder det frem, for at jeg skal brede det ud, så vi kan putte ![]()
Rhys er begyndt at blive ret glad for gæster… Jeg er imponeret over niveauet af ‘flade ud’ ![]()
Det er forresten min far, som bare slet ikke er til kat… Medmindre de er røde og haleløse ![]()
Det er fra tiden med Louis
I må da savne en stumphale ![]()
Der er da indtil flere imellem, der bør ligge under pletskud!
![]()
Ja, jeg tror måske det var sidste gang, jeg fik lavet et fotoshoot med kattene
Januar 2017.
Enig
Er ret imponeret over, hvor gode nogle dårlige billeder, det er.
Vi ser håndbold. Har fået ny sofa igår, som er stof. Så nu skal hun lige vænne sig til at der hvor tæppet er skal hun ligge.
(Godt vi ikke kan de hvad hun laver, når vi ikke er hjemme
)
Det viser sig hurtigt på sofaen ![]()
![]()
Ja, det var også min første tanke. Vi er lige på vej ind i fældeperioden nu ![]()
Derfor har jeg tæppe på hele sofaen - en sengetæppe fra Ikea der ligger dobbelt så det passer med sæderne.
På chaiselongen ligger der ikke noget pt, der har gjort.
Og når jeg ikek er hjemme ligger de alligevel i min seng eller i vindueskarmen
Tager du så tæppet af ved gæster eller hvad er tanken? ![]()
Vi støvsuger bare sofaen mindst en gang om ugen
Møbelmundstykket til vores støvsuger er god til at fjerne kattehår.
Ja, så fjerner jeg tæpper, når det skal se pænt ud.
Og så er det også nemmere at vaske.Mine katte ligger ikek så meget i sofaen, Stine kommer mest når jeg ligger der, og så ligger hun oven på mig.
Jeg ahr også et godt måbelmundstykke til støvsugeren, og så får såfaen en tur med den indimellem, men ikke så tit.
Har lige ved og lede efter noget kom til denne billed her, taget i juli 2015. Beimis fik lige en " det der er ikke pænt gjort "
, men det tog han sig ikke af. Jeg havde lige strøget dugen der, den var helt lun endnu, lagt den let over strygebræt, og jeg gået i køkkenet efter noget, døren stod åben, beimis gik selv ind og hev dugen ned, og gik igang med rengøring af poter
Med venlig hilsen beimis ejer
Hvis jeg lægger tæpper over møblerne, kravler de da bare ind under tæpperne. Så velopdragen dine er ![]()
Læder og noget i god kvalitet ![]()