Han føler sig vist hjemme…
Så det er nu jeg skal skynde mig at komme forbi …
For sent. Jeg har lige sendt ham hjem. Men en anden gang lykkes det måske
Og hvordan forgår det?
Er det stadig eskorte af ejer - eller er I komemt dertil at I bare kan lukke ham ud af fordøren?
Vi lukker ham ud i forhaven, så skal han bare lige over plænen for at komme hjem
@Lykke , så er der køer, just for you
Ah der er en tortie alligevel
Sorry @galath havde glemt at svare dig.
Ingen tortier, jeg meddelt damen at det ikke var aftalen der er 3 bicolour og 1 fuldfarvet
Han/hun den sorte hvide der, har dog gjort eller andet grimt ved mig, er til bage og se billedet igen og igen
Med venlig hilsen beimis ejer
Hils på Ushi og Appa, de er i dag kommer hjem igen. Pga Ushi ikke længere trives i hjemmet efter skilsmisse.
Ushi er tidligere avlsdreng fra Rusland født dec. 2013
Appa er hans datter født marts 2017. Det er knap 5 år siden de flyttede hjemmefra.
Nu skal de have lov til at finde ro her, så vi kan få en idee om hvad der kræves af deres nye hjem
Ushi er stadig dejlig, kan jeg se
Har er så god og mild, det er desværre ham der stresser efter skilsmissen
Nåh, okay - jeg syntes, jeg kunne se lidt rødt i panden på den sorte. Men det er så bare synsbedrag De er nu også søde alligevel. Er det ikke første gang, du ikke får tortier?
Jo, det er det. 2 i første kuld og 3 i andet kuld, så tænker at “Lykken” har tænkt at jeg godt kunne tåle at springe over denne gang Jeg er på ingen måde enig
Kan du ikke bare altid tage billeder af to sammen? Så kan du lave en slags tortie
Det er for dit eget bedste, så ikke du beholder dem alle selv …
5 posts were merged into an existing topic: . o O Januars tanketråd