Åh altså mit lille hjerte, hun er så stor og noget urolig her til aften
Magic kradsede i alt - dørkarme, reoler, min sengestolpe, plantebordet udenfor. Men han rørte aldrig min stofsofa. Det var først, da han kom hjem til mine forældres lædersofaer, han begyndte på det
Hvornår skal hun føde?
Hun er på dag 64 idag, så anytime…
Vil gerne have hun snart spytter dem ud, de suger al næring ud af hende
Mister elsker at putte i min dyne inde i sengen.
I dag er sengetøjet til vask og dynen hængt til luftning, så nu må han tage til takke med en tyndere dyne i sofaen…
Men en dyne er vel en dyne. SÅ er det bare spændende hvad han siger når jeg kommer og ligger mig - pga hold i ryggen og følgerne deraf ligger jeg meget mere end normalt…
Sofaen kunne absolut bruges - Mister lå der i over 7 timer, indtil jeg begyndte at rumstere i køkkenet sidst på eftermiddagen.
Jeg redte sengen med nyvasket - og endda også helt nyt - sengetøj. Og der gik ikke længe før Mister var at finde derind
Så selv helt nyt sengetøj kan jeg ikke selv indvie, medmindre jeg lægger det på og går direkte i seng…
Vandt foderbrædtet i FIB Rafael og tænkte den kunne bruges til foder, da vi har nogle der er meget madglade.
Det er killingerne mad der er i de 3 skåle.
Killingerne har også foder i denne, men trods af det lille hul, ja så skal flere lige forsøge om de kan komme ind til det og hænger fast
Ja ja, det bliver så godt når det er færdigt og vi alle 3 har rigeligt tæppe at putte med
Og jeg elsker Jeppes ansigts udtryk
Min 3. grand cousin i Amerika har reddet en shelterkat … en semilanghårsudgave af LouLou
Greta:
LouLou:
Den ser MEGET mere sød og uskyldig ud.
Greta er enekat … hun har ikke en Spotty i sit liv
Der findes vist ikke nogen andre udgaver af LouLou - ikke engang i nærheden af. Blikket og rifterne på næsen er ikke nemme at efterligne
Det minder mig om, at jeg som sædvanlig fik Den Litterære Kattekalender af mine forældre i julegave. Forsidebilledet er simpelthen fantastisk. Ingen skrammer, men blikket …!
https://www.bog-ide.dk/produkt/3719173/den-litteraere-kattekalender-2022-spiralryg/2975532
Lidt billeder af killingerne. Hvis man gerne vil følge dem kan det anbefales at følge os på enten FB-siden Hadibadjas eller min IG-konto (Carina.joergensen). Jeg vil ikke afvise at der bliver postet mere der end her… jeg ved det ikke endnu
Hvad søren, ingen tortier???
Små røde køer