Kattebilleder Januar

Åh altså mit lille hjerte, hun er så stor og noget urolig her til aften :heart_eyes::heart:

16 Synes om

Magic kradsede i alt - dørkarme, reoler, min sengestolpe, plantebordet udenfor. Men han rørte aldrig min stofsofa. Det var først, da han kom hjem til mine forældres lædersofaer, han begyndte på det :hoho:

5 Synes om

Hvornår skal hun føde? :heart:

1 Synes om

Mille kan også :hjerte:

Og hun ælter så det er umuligt at få et godt billede :joy:

9 Synes om

Hun er på dag 64 idag, så anytime…
Vil gerne have hun snart spytter dem ud, de suger al næring ud af hende

5 Synes om

Mister elsker at putte i min dyne inde i sengen.
I dag er sengetøjet til vask og dynen hængt til luftning, så nu må han tage til takke med en tyndere dyne i sofaen…

Men en dyne er vel en dyne. SÅ er det bare spændende hvad han siger når jeg kommer og ligger mig - pga hold i ryggen og følgerne deraf ligger jeg meget mere end normalt…

10 Synes om

Sofaen kunne absolut bruges - Mister lå der i over 7 timer, indtil jeg begyndte at rumstere i køkkenet sidst på eftermiddagen.

Jeg redte sengen med nyvasket - og endda også helt nyt - sengetøj. Og der gik ikke længe før Mister var at finde derind

Så selv helt nyt sengetøj kan jeg ikke selv indvie, medmindre jeg lægger det på og går direkte i seng…

12 Synes om

Vandt foderbrædtet i FIB Rafael og tænkte den kunne bruges til foder, da vi har nogle der er meget madglade.

Det er killingerne mad der er i de 3 skåle.

Killingerne har også foder i denne, men trods af det lille hul, ja så skal flere lige forsøge om de kan komme ind til det og hænger fast :lol:

10 Synes om

Ja ja, det bliver så godt når det er færdigt og vi alle 3 har rigeligt tæppe at putte med :joy:

Og jeg elsker Jeppes ansigts udtryk :joy:

11 Synes om

Jeg tigger ikke, jeg foretager bare en visuel kontrol af den mad du spiser.

10 Synes om

Min 3. grand cousin i Amerika har reddet en shelterkat … en semilanghårsudgave af LouLou :smiling_face_with_three_hearts:

Greta:

LouLou:

2021-12-24 (2)

14 Synes om

Man kan ikke gå fra sin stol et øjeblik :roll_eyes:

11 Synes om

Den ser MEGET mere sød og uskyldig ud. :klappe:

Greta er enekat … hun har ikke en Spotty i sit liv :cool:

2 Synes om

Der findes vist ikke nogen andre udgaver af LouLou - ikke engang i nærheden af. Blikket og rifterne på næsen er ikke nemme at efterligne :hoho:

Det minder mig om, at jeg som sædvanlig fik Den Litterære Kattekalender af mine forældre i julegave. Forsidebilledet er simpelthen fantastisk. Ingen skrammer, men blikket …! :klappe:

https://www.bog-ide.dk/produkt/3719173/den-litteraere-kattekalender-2022-spiralryg/2975532

8 Synes om

Lidt billeder af killingerne. Hvis man gerne vil følge dem kan det anbefales at følge os på enten FB-siden Hadibadjas eller min IG-konto (Carina.joergensen). Jeg vil ikke afvise at der bliver postet mere der end her… jeg ved det ikke endnu :slight_smile:

19 Synes om

11 Synes om

Hvad søren, ingen tortier??? :slight_smile:

Små røde køer :wehuu:

1 Synes om

Så er Alvin tilbage :grinning:

16 Synes om