Kattebilleder maj '23

Alvin holdt mig med selskab da jeg lavede aftensmad i går. Og så er det pludselig meget hyggeligere. :lovelove:

25 Synes om

Det er bedst at bade op af mors mås :smiley:

15 Synes om

Denne lille skid stod absolut ikke øverst på ønskesedlen! Men nu er han her altså… Hans mor er en blåmasket hellig birma, og ja, hans far er så noget andet en en birma!! Han er enebarn, for hans bror kom til at sidde forkert på vej ud, så dyrlægen måtte have kniven frem (knækbrød på menuen resten af månedem…!!), og den var død, da den blev taget ud.
Nå, men han bliver sikkert fin, og hans mor er rigtigt glad for ham og stolt af ham. Begge er sunde og raske, og så må vi vel stille os tilfredse med det :slight_smile: Sort klassisk tabby han, med lidt hvid neglelak på et par af de bagerste tæer. Ret sikker på han er korthåret. Og så må vi se, hvad kræet skal hedde, og om nogen vil have ham om en 3-månederstid.

24 Synes om

Har i andre små til børnehaven, så vi kan nyde flere end ham, men må sige at han er lækker og at jeg er imponeret over at mor bærer på blotched.
Tænkte faktisk at de nok var markrel eller plettet under deres hvide jakke

3 Synes om

Hvad baserer du det på…? :thinking: :smirk: :grin:

PS. Striwe-misser rules anyway! :rock:

5 Synes om

Jeg har spurgt dyrlægen - de er så dygtige til at racebestemme :slem: Og han har også bekræftet, at der IKKE er tale om en albino i dette tilfælde; jeg var ellers lidt i tvivl :hoho:
VH
Susanne

Man kan ikke undgå at blive i godt humør ag det dejlige vejr og Nalle er ude på fis og ballade. I må alle have en dejlig weekend :heart:

19 Synes om

Tænker du bør overveje en 2nd opinion - for mig at se er den da noget lys rundt om øjnene…? :gruble:

Formiddagshygge med Einstein :smiling_face_with_three_hearts:

15 Synes om

Bastian får en lille lur… :hjerte:


Bastian, 05.05.2023

18 Synes om

Er I for nærige til at give ham en seng, han kan være i? :hoho:

5 Synes om

“Herlig” weekend, er lagt ned af snot og feber :sneezing_face:Men så er det jo godt med lidt pelsterapi. Og sådan en buksesnor er i Miras øjne noget af det bedste legetøj :heart:

19 Synes om

Man skal høre meget, før ørerne falder af …

20 Synes om



Mitzi passer godt på skoene her i huset :grinning_face_with_smiling_eyes:

19 Synes om

Det første foto er simpelthen fantastisk :joy::clap:t2:

1 Synes om

Søndag med hende her - der i øvrigt blev 11 i går :rock:

22 Synes om

Et stort tillykke :flag: med de 11 år til Chili og tillykke til dig med din smukke Chili 11års dag :flag:

:puuuuust: :tillykke: :puuuuust:

Det er hårdt at være missekat :heart:

14 Synes om

Aftenhygge i vinduet :heart:

14 Synes om