Kattebilleder maj '23

Søde Aslan studere regnen :heart:

https://youtube.com/shorts/nHHO5NNegdY?feature=share

14 Synes om

Eftermiddagshygge i den gode stol. :heart_eyes_cat::heart_eyes_cat:

15 Synes om

Åh man får lyst til at gøre dem med selskab, men tænker stolen er liiige lille nok til også at rumme et menneske. :grin: :inlove:

2 Synes om

Jaaa, man får helt lyst til at ligge i midten!! :smiley:

Når jeg sidder og broderer, kommer Einstein gerne og ligger sig på mit bryst, og Alba kiler sig ned mellem mit lår og armlænet. - Så er jeg lidt i midten. :sweat_smile:

4 Synes om

:smelter: Se det er hvad jeg forstå ved lykke, lave noget man holder af, omgivet af dem man elsker.

2 Synes om

Det er også enormt hyggeligt! Men liiiidt svært at brodere med en kat på brystet! :joy: (Det forklarer dog meget godt hvorfor der er tonsvis af kattehår vævet ind i alle mine projekter. :stuck_out_tongue_closed_eyes:)

6 Synes om

Simba fik lokket mig udenfor :smiley:

14 Synes om

God morgen :sunny:

18 Synes om

Hver morgen har jeg 2 styk kampkatte :grin:

Der er ikke pels der flyver rundt, der bliver ikke brugt klør og de slipper hvis den anden piver :slight_smile:

De er bare frustreret over jeg er så langsom til at komme ud i køkkenet og give vådgoder :smiley:

8 Synes om

Så har mine mennesker plantet blomster ved løbegården.

Jeg kigger på dem, når jeg engang får tid.

15 Synes om

Jeg ved ikke, hvad det er med de drenge. Mine to tumler også rundt på den måde uden for soveværelset hver morgen ved 5-6 tiden :rolleyes2: De er snart 6 år - så du kan lige så godt vænne dig til det :hoho:

5 Synes om

Den gode stol kan også hygges i om aftenen. :smiling_face_with_three_hearts:

16 Synes om

Her venter de til jeg er stået op med at gøre det :grin:

1 Synes om

Den lille Fidus, som vokser fint til. I baggrundens hans birma-mor, der stadig synes han er DET mest bedårende kattebarn verden har set :slight_smile: Han skal nu nok blive til glæde for nogen en dag :slight_smile:

23 Synes om

Det kan der vist ikke være tvivl om :heart:

1 Synes om

Sagde det jo - striwer rules…! :rock: :hoho:

6 Synes om

DET gør de! Hvornår var det du sagde, du ville have ham leveret? :sunglasses:
VH
Susanne

7 Synes om

Jeg indhegnede en bid mere af haven sidste weekend

Nu kan alle stuevinduerne åbnes, og man kan flade ud og glo på fugle fra de åbne vinduer :hoho:

21 Synes om

Det må være dejligt at have så meget plads. Prøver de aldrig at klatre over hegnet?

3 Synes om


Så er de rgået 6 år siden Stine flyttede ind, og sådan tilbringer hun dagen…
Den udendørs sofa er et hit for kattene… (Jeg skal blive bedre til at bruge den)

17 Synes om