Søde Aslan studere regnen
Åh man får lyst til at gøre dem med selskab, men tænker stolen er liiige lille nok til også at rumme et menneske.
Jaaa, man får helt lyst til at ligge i midten!!
Når jeg sidder og broderer, kommer Einstein gerne og ligger sig på mit bryst, og Alba kiler sig ned mellem mit lår og armlænet. - Så er jeg lidt i midten.
Se det er hvad jeg forstå ved lykke, lave noget man holder af, omgivet af dem man elsker.
Det er også enormt hyggeligt! Men liiiidt svært at brodere med en kat på brystet! (Det forklarer dog meget godt hvorfor der er tonsvis af kattehår vævet ind i alle mine projekter.
)
Hver morgen har jeg 2 styk kampkatte
Der er ikke pels der flyver rundt, der bliver ikke brugt klør og de slipper hvis den anden piver
De er bare frustreret over jeg er så langsom til at komme ud i køkkenet og give vådgoder
Jeg ved ikke, hvad det er med de drenge. Mine to tumler også rundt på den måde uden for soveværelset hver morgen ved 5-6 tiden De er snart 6 år - så du kan lige så godt vænne dig til det
Her venter de til jeg er stået op med at gøre det
Den lille Fidus, som vokser fint til. I baggrundens hans birma-mor, der stadig synes han er DET mest bedårende kattebarn verden har set Han skal nu nok blive til glæde for nogen en dag
Det kan der vist ikke være tvivl om
Sagde det jo - striwer rules…!
DET gør de! Hvornår var det du sagde, du ville have ham leveret?
VH
Susanne
Jeg indhegnede en bid mere af haven sidste weekend
Nu kan alle stuevinduerne åbnes, og man kan flade ud og glo på fugle fra de åbne vinduer
Det må være dejligt at have så meget plads. Prøver de aldrig at klatre over hegnet?