Kattebilleder maj '23

Rags lå over 4,3 kg i sine yngre dage, men er skrumpet med alderen. Caithlin har altid været lille. :slight_smile:

3 Synes om

Okay, det var måske også mere sådan en vægt jeg tænkte på. Og også at 2,5 kg var en lidt lille somali. :slight_smile:

1 Synes om

Det kommer også bag på mig - baseret på billederne ser de da ikke markant mindre ud end Bastian, og så vidt jeg husker er han en str. “voksen”…? :thinking: :wink:

4 Synes om

Nogle nyder at være blevet løsladt

18 Synes om

Nu har de jo en masse pels - i modsætning til aby-fætrene og -kusinerne og nok også i modsætning til Bastian? Det kan måske snyde, hvis man bedømmer størrelsen udelukkende ud fra udseendet?

Men som ejer af en aby, der ind imellem runder de 6 kilo uden at være decideret fed, synes jeg også, de lyder små - selv Rags med de store fødder :slight_smile:

5 Synes om

Jeg kigger på fugle
Hvorfor ik, hvorfor ik :dove:

19 Synes om

Jämes Braun må uden tvivl have kat :hoho:

2 Synes om

@galath det tror jeg også, selvom sangen ikke handler om fugle :smile:

1 Synes om

Jeg kender faktisk kun den del, men havde nu nok regnet ud, at der var mere i det :wink:

Majestæten i al sin mægtighed

18 Synes om

Skipper er dybt utilfreds med at vores gæst er gået på badeværelset uden ham :lol:

16 Synes om

Jeg har opgivet, at få kattene til at lade blomsten være, så nu er den flyttet på gulvet.
Så er jeg i det mindste fri for at de vælter tingene i vindueskarmen på gulvet :dokdok:

14 Synes om

Det må være det, man kalder kompromisets kunst… :sunglasses:

5 Synes om