Kattebilleder maj '23

Ikke ret tit :roll_eyes:

hvilket er Ärsagen til mine aldrig er ude uden opsyn :woozy_face:
Men
 planen er at der skal strÞm pÄ toppen af vores, nÄr det bliver permanent hegn. SÄ behÞver jeg ikke sidde vagt hele tiden :wink:
Jeg har dig aldrig (selv med strÞm pÄ toppen) ladet stÄ Äbent om natten eller hvis jeg ikke er hjemme. (hegnet er 186 cm hÞj)

15 Synes om

Var han til at kalde ned ? Den laban :smirk:

2 Synes om

Ja, jeg tror han blev ligesÄ forstyrret som jeg :woozy_face:
Han er heldigvis til at “kþbe” med en DaBird. :wink:

5 Synes om

Jeg plejer at have strÞm pÄ toppen - som her pÄ den tidl. indhegning.

Jeg har haft indhegnede haver med strÞm pÄ toppen siden 2006. Her er den endnu tidligere :smil:

Men strĂžmmen var faktisk ikke tĂŠndt det sidste 1œ Ă„rs tid, inden jeg flyttede fra den Ăžverste i januar. Jeg opgav simpelthen at holde det fri af brombĂŠrkrattet i bagenden af haven. Ingen af mine nuvĂŠrende katte har klatret i hegnet (huskatte). Da jeg havde burmesere var strĂžmmen dog absolut nĂždvendig, for de ville gerne pĂ„ eventyr pĂ„ den anden side af hegnet.
Det er dog meningen, at der ogsÄ skal strÞm pÄ det nye hegn - faktisk mest for at holde fremmede hankatte ude :gruble: Men ogsÄ, fordi man aldrig helt kan vide, hvad der sker i hovedet pÄ en kat :hoho:

15 Synes om

Tillykke til Stine med de 6 Är i hendes dejlige hjem :flag: og til dig, med du var sÄ heldig at fÄ Stine :flag: :blush:

2 Synes om

Simba fandt min Ikea pose :smiley:

11 Synes om

NÄr mennesket siger man skal vÊre ude fordi det er godt vejr, men man stadig vil have sin 6 timers middagslur

17 Synes om

Fatboy Finn er til samsovning. :smiling_face_with_three_hearts:

21 Synes om

SÄ nuttet han kan vÊre nÄr han sover <3

16 Synes om

Her vogter vi
 :hjerte: :hjerte:

Dushara Cathal Caithlin & Dushara Tatters and Rags, 11.05.2023.

21 Synes om

3 skarpe Ăžjne vogter her :smile:

6 Synes om

Det her er Nuts. Hun skal bo hos miiiiiiiiig! :wehuu:

28 Synes om

Uhhh du er den heldige der skal leve sammen med den lÊkkermÄs. :hjertekat:

1 Synes om

Mon sĂžns huskat har denne fine killinge :hjerte:
Jeg er vild med farven og hun er mega cute :smelter:

21 Synes om

NÄr nu drengene fylder hele sengen, men man altsÄ VIL vÊre med 
 sÄ lÊgger Rappe sig da bare ovenpÄ! :hoho:

Men sÄ fÄr hun da heller ikke kolde poter :slight_smile:

22 Synes om

Heldigvis er det et par gÊve drenge 
 her efter kort tid har de rykket sig lidt, sÄ hun er gledet ned i mellem dem :heart_eyes:

Det er noget nÊr det bedste den lille hunkat ved - nÄr hun fÄr begge drenge overbevist om at putte og varme hende :slight_smile:

25 Synes om

Nyt legetĂžj :smile:

19 Synes om

De er sÄ sÞde & smukke begge to - rigtig pirat kat :smiling_face_with_three_hearts:

Er det perspektiv der snyder eller er der stor forskel i stĂžrrelsen?

Rags er en halv gang stĂžrre - 3,6 kg mod 2,5. :slight_smile:

3 Synes om

Er det nogenlunde normal stĂžrrelse for somalier? Troede faktisk de var lidt stĂžrre. :slight_smile: Eller ja, ved ikke hvad jeg troede, haha.

2 Synes om