Kattebilleder - Marts 2016

[QUOTE=Enki;1279084]:lovelove::hjertehop::smelter::wehuu::love2: :inlove::hjertetildig:

[/QUOTE]
Åhh Emina, din smukke pige :hjerte::wehuu::smelter:

Rags gør reklame for sin slags i Maxizoo, Glostrup… :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;1279435]Rags gør reklame for sin slags i Maxizoo, Glostrup… :slight_smile:

[/QUOTE]

Og det gør han jo på bedste vis - smukke dreng :inlove:

Det hed jo “fremvisning”…:høhø:

Han måtte gå til yderligheder for at få min opmærksomhed i dag.

Basta nyder foråret i vores indhegnede have. Og et billede fra Weekenden hvor Knud hang ud i sin elskede nullerput-hule.

Tykke Quin - er spændt på hvor mange hun gemmer på. :hjerte:

Igen igen kan det ses, at en nullerput er et hit :smiley: Denne købte jeg til JYRAKs GF, og den er bare dejlig.
Til tider tror jeg, at Lillemanden sætter mere pris på Mingus, end jeg gør - og det er slet ikke så lidt!

Puttekammerater :hjerte:

Jeg købte også et par nullerputsenge til jyraks gf, men jeg havde ikke regnet med, at det var den mindste, som blev mest populær. :tihi:

Den var egentlig til Mimi, men hun gad den først, da Fanni kastede sin kærlighed på den. Den store gider de selvfølgelig ikke at bruge. :venter:

WHAT??! Hvad mener du med ‘ikke flere Dreamies?!’

Finn er nyvasket og ser tv

Agatha kræver kvalitets tid :hjerte:

Caithlin i solen…

Bastian i nullerputten…

Sparta kan aaaaltid finde plads :smiley:

Myreslugeren :høhø:

Kan den lange tunge virkelig være inde i den lille mund…tænkte Mousquito :tihi:

Har Mosquito overvejet, om munden er stor nok til at indeholde en lille hund ? :tihi:

Tro mig…den tanke har Mosquito ALDRIG haft…ALDRIG :høhø:
Nok er han lille…men selvtillid…DET har han :høhø:

[QUOTE=Coon Danica;1279819]Tro mig…den tanke har Mosquito ALDRIG haft…ALDRIG :høhø:
Nok er han lille…men selvtillid…DET har han :høhø:[/QUOTE]

I egne øjne er han altså en grand danois - det er godt at have selvtilliden i orden Mosquito :ok::ok:

Jow…hvis du vidste hvor mange der hver dag går over på den anden side af gaden her…når Mosquito sidder her i sin vindueskarm…og skælder ud…DET er mange…at de så står og griner og kigger herover…DET ser Mosquito stort på…han fik dem væk :høhø: