Kattebilleder - november '22

Ellers bidrager hun til jeres husholdning

1 Synes om

Det var nu kun ment i sjov - til gengæld kan kattene godt opbygge vinterhuld, dvs. de forbereder sig til den kolde tid ved at tage lidt på. Men det lader til, hun er lidt af en jæger :slight_smile:

Så snart der er tændt for varmen glememr vi alle principper om at vi ikke putter

17 Synes om

Pretty in pink :kissing_heart:

16 Synes om

Ja… men det er just ikke lækkert at kigge på, så de ryger over i skoven. :grin:

Så er hun selfølgelig kommer ind med en fugl mere i dag. I guder hvor hun jammer sig når hun kommer ind med den. Og hun er helt oppe at køre.

Godt jeg har en stor søn der bedre kan med fugle end jeg selv kan. :face_with_hand_over_mouth:

9 Synes om

Selvom Mille spiller kostbar og det kun er mig, der må nusse den bløde mave, så er der vist to der føler sig hjemme :inlove:

16 Synes om

Man kan ikke lige ligge sig på sengen, inden man går helt i seng, for lige at skrive noget til en…

Så bliver man overfaldet :smiley: Simba ligger spindende med en pote på min skulder og Aslan vader spindende rundt i sengen :heart:

15 Synes om

Rettelse :grin:

13 Synes om

Det bedste sted at sove

16 Synes om

Long time no see. Fiona trives stadig som enekat. :blush:

21 Synes om

Ca. Hvad Yoyo laver hver gang man sidder i sofaen. Hun mener, hun ikke får opmærksomhed nok, så man bliver nedstirret…

17 Synes om

Ja, hun har vel sin ven hunden og dig :heart_eyes_cat:

1 Synes om

Ja det har hun. :blush:

1 Synes om

Jeg afslørede lige damerne i at putte. De “spiller” ellers altid kostbare overfor hinanden. Men putte sammen på et håndklæde. Det kan de godt…

De mener dog, at det aldrig er sket… :grin:

18 Synes om

Næsten yin og yang :grin:

15 Synes om

Det var vidst en god ide jeg fik, med en skål med vand i badeværelset :heart:

13 Synes om

Nu må i ikke indberette mig for omsorgssvigt, men min dejlige mølkugle og bofælle Nalle blev 2 år i torsdags. Hvordan den kunne smutte for mig er en gåde. Men et stort forsinket tillykke her på KG skal han have :denmark: :denmark:
billede



23 Synes om

:puuuuust: :tillykke: :puuuuust:

1 Synes om

:tillykke: til dejlige Nalle,
med de 2 år :tillykke:

1 Synes om

Et stort tillykke :flag: med de 2 år Nalle :flag:

Med venlig hilsen

1 Synes om