Kattebilleder november

Nååå, hvor er de søde :heart_eyes: :heart_eyes:

1 Synes om

Sikke da to flotte katte der sidder der :blush:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Ja og de ved det, Plet (hende der sidder forest) lurede lige hvordan man lukkede sturdien op, så da vi gjorde holdt på hjemvejen, ja så lange hun da lige så stolt ude på sengen og dasede :tihi:

Tusind tak. ja ville Queen (bagerst), da bare vise sig lige så flot frem på show, men nej, hun syntes godt nok det show der er noget skidt :frowning:

5 Synes om

Som det kan ses af billedet, er det rimeligt nemt at komme ned i indhegningen fra taget af naboens carport, og det benyttede Alvin sig af i dag. Kræet er totalt frygtløs, men han blev nu også taget godt imod af mine katte, selvom Gisle et par gange lige skulle markere at her er det altså ham der bestemmer.
Alvin blev hentet af sin “far”, og jeg foreslog ham at de både anskaffede en legekammerat til Alvin og en indhegning, men det tror jeg nu ikke kommer til at ske. Det er ikke første gang jeg har luftet idéen om en indhegning - eller forklaret at to katte er bedre end én :grinning:. Som jeg ser det, er det også mest naboen der har et problem, for hvis Alvin kan enes med mine katte, må han da gerne komme på besøg.

15 Synes om


De er nu nuttede når de sover. :smiling_face_with_three_hearts:

16 Synes om

Måske du skal have købt lidt Gevalia og lært dem at brygge kaffe :grin:

4 Synes om

Gevalia har jeg faktisk, men det er koffeinfrit. Mon det går an :huh:

1 Synes om

Er der en opdatering jeg mangler, for jeg kan ikke se billederne … :huh:

Der er ingen billeder - jeg havde alt for travlt med at holde øje med om Alvin fik bank af de herboende. Men det gjorde han heldigvis ikke :slight_smile:

6 Synes om

McCoy var en tur nede på Bygholm for at besøge Regitze idag - han synes vist hun var lidt spids :hoho:

22 Synes om

Man kan godt se at hun har stukket lidt til ham :wink:

1 Synes om

Hmm skal egentlig tisse… Men…

Han hoved er ikke i sofaen men på min fod… Og han snorker

22 Synes om

Uh, de der små sammenkrøllede poter…! Det er ikke til at stå for! :heart_eyes:

1 Synes om

Det var tydeligvis helt unødvendigt at investere i en XL-radiatorkøje. :sweat_smile:

18 Synes om

De billeder der :blush: nøjjj så smelter jeg

Med venlig hilsen beimis ejer

Lige lidt inspiration til hvad kattes lommepenge kan bruges til, :smiley:

Med venlig hilsen beimis ejer

4 Synes om

Denne fyr fylder 3 år idag. Hele 3 år siden at mit kuld kom til verden, tiden flyver godt nok.

DK Tholstrup’s Chokodile Dundee :heart:

22 Synes om

:puuuuust: :tillykke: :puuuuust:

Det er total spild af penge her i huset, vores gidder ikke senge og huler

1 Synes om

Tillykke til den unge flotte DK Tholstrup’s Chokodile Dundee :flag:

Med venlig hilsen beimis ejer