Kattebilleder november


Det er en meget bestemt beimis og våd, find nu det mad, nu har jeg sultet hele formiddagen, og ja du står med and jeg vil have noget and også
Taget den 10. 11 2015

Med venlig hilsen beimis ejer

16 Synes om

Da jeg lavede and i går, stod jeg møjsommeligt og skar indmaden ud til kattene - tandløse Alba skulle jo helst også kunne være med. Ville de så meget som røre det? Næ nej. :roll_eyes: :joy:

6 Synes om

Vi har normalt aldrig killinger så sent på sæsonen. Men disse to er så en sjælden undtagelse :slight_smile:

28 Synes om

De kan jo faktisk godt… :smiling_face_with_three_hearts:

Men jeg kan godt se, at køjen sagtens kunne være større. :sweat_smile:

PS: Og vi siger tak til natte"belysning" og blitz for at fremhæve alle nullermænd. :joy:

20 Synes om

Fanget midt i en ordentlig omgang soignering. Denne lille prinsesse har på umærkelig vis brudt et af mine principper om at mine katte ikke skal sove i sengen om natten. Men nu er der kun en så…

26 Synes om

Ja ja det er jo fredag :joy:

15 Synes om

Mulle og Isolde :smiling_face_with_three_hearts:

19 Synes om

Er til smykkeparty :gem:

Her er to af herlighederne :heart:

19 Synes om

Ham (?) gad jeg godt smykke mig med :heart_eyes:

7 Synes om

Han er også rigtig lækker :heart:

1 Synes om

Nogle ting ser kattene helst ikke jeg smider ud :joy: Og jeg nænner det heller ikke :hjerte:

At jeg så har sodavand stående på en hylde i tøjskabet i stedet for under sengen, er så en helt anden side af sagen, bare for de kunne få hver deres :tihi:

17 Synes om

Tøsehygge i sengen til eftermiddag :smiling_face_with_three_hearts::sleeping:

19 Synes om

Video vare 2 min

Med venlig hilsen beimis ejer

3 Synes om

Noget helt andet end mine stribemislinger, men tilsvarende bedårende :inlove: Et skønt barselsbesøg for lige at hjælpe med at kønsbestemme killingerne

26 Synes om

Hvor der de dejlige. :smelter:
Når jeg ser briter, kommer jeg sådan til at savne vores gamle Willy. Heldigvis ser det ud til, at vi på sigt får et ‘britebarnebarn’. Min næstældste knægt har erklæret, at han en dag skal have en brite. :slight_smile:

11 Synes om

Min lille kattek*lling leger … :cat2:

21 Synes om

Hurra! I dag fylder verdens sjoveste baryler hele 3 år. :flag: Her hjemme er Finn flokkens øretæveindbydende yngstemis, som med sin ‘Jeg blir’ meget snart majestæt’-attitude, dagligt formår at drive samtlige ældre katte til vanvid. :grinning:
Men heldigvis er han også både kælen, kærlig, elskelig og helt umulig ikke at forelske sig i. :lovelove:

24 Synes om

:puuuuust: :tillykke: :puuuuust:

1 Synes om

Et stort tillykke med ham den sød og flotte dreng :flag:

Med venlig hilsen beimis ejer

1 Synes om

Sofavælger? Nej - har brevstemt. :slight_smile:


Dushara Cathal Caithlin, 12.11.2021.

22 Synes om