Katteforsikring - hvad er bedst?

Nu har vi fået en lille ny beboer i husstanden, som vi gerne skal passe på. Hvad er pt. Den bedste katteforsikring?

Denne gang vil jeg forsøge at forsikre INDEN min kat får en kronisk sygdom :sweat_smile:

Og til de nysgerrige kan jeg sige at husstandens nye beboer har fået navnet “Sigga den 2.” For Herman mente ikke andet var en mulighed…

12 Synes om

Du kan for pokker da ikke fortælle du har fået en Sigga den 2. UDEN billede :rolleyes: :smiley:
Ang. forsikring kan jeg ikke hjælpe, jeg er “selvforsikret” :slight_smile:

5 Synes om

Hun er sort … og hvid :wink:

3 Synes om

Godt beskrevet, så ved jeg lige hvordan hun ser ud :ok: :joy:

2 Synes om

Jeg læser lige med, så jeg ved hvad jeg skal gøre når jeg finder den rigtige Basse til mig. :eyes:

2 Synes om

Hvorfor har du valgt at selvforsikre, og hvordan fungerer det mere specifikt?

1 Synes om

Det fungerer sådan at mine katte ikke er forsikret, men jeg har en god aftale med min dyrlæge og en opsparing til den slags :slightly_smiling_face:
Min dyrlæge er ikke i kæde og kommer det formentligt aldrig, hvilket passer mig fint :wink:
Senere i år har jeg 31 års anciennitet hos dem og det gør også lidt ved prisen :slightly_smiling_face:

4 Synes om

Og sidder ikke ret tit stille længe nok til gode billeder, men her er et enkelt men ikke særligt godt billede.

21 Synes om

Og nu skulle jeg lige prøve at tage et billede, hvor man rigtigt kunne se hende. Men så kiggede jeg jo på hende - og så hopper hun OG snakker :tihi:

22 Synes om

Tillykke med Sigga den 2

:flag:

1 Synes om

Jeg har ikke sygeforsikring, men har en kæledyrs forsikring hos GF

2 Synes om

Bedste dækning er Agria :smil:

3 Synes om

Hvad der er bedst, ved jeg ikke - jeg har altid kun haft Dyrekassen. Den har jeg ikke været utilfreds med. Jeg tror, de har brugt flere penge på mig, end jeg har på dem.

Og så et kæmpestort tillykke :flag: Hvor er det dejligt for Herman og dig, at I har fået en ny Sigga, og hvor er hun bedårende. Hvor gammel er hun?

4 Synes om

Tak Ingrid. Ja, jeg håber det bliver rogtigt godt. Det er i hvert fald dejligt at have en pelsven igen :hjerte:

Sigga d. 2 er ca. 7 måneder, så aktivitesniveauet er lidt anderldes end hos Sigga d. 1. :lol:

8 Synes om

Hvis hun er under 6 mdr. kan du få en Agria Altid forsikring med bedst dækning og ekstra rabat de første 2 år.
Ellers har Tryg også en forsikring med god dækning.

Fælles for begge er at der er noget dækning på tænder, hvilket mangler hos flere andre selskaber, men de er nok også lidt dyrere.

1 Synes om

Tillykke med din fine Sigga :smiling_face_with_three_hearts:
Jeg har været rigtig glad for Agria

Tillykke med Sigga :smiling_face_with_three_hearts:

Jeg har mine forsikret i Agria, men jeg har også avlsforsikring på min pige og livsforsikring på dem.
Hvis det er en almindelig sygeforsikring kan det måske godt svare sig at høre et par forskellige om priser og hvad de dækker.

Tillykke med smukke Sigga :smiling_face_with_three_hearts:

Jeg har Agria og er fuldt ud tilfreds, har kun haft dem.