Katteforsikring

Jeg vil gerne høre jer ad, hvor det bedste sted er, at forsikre Loksen henne???
Og om eventuelle priser på forsikring. Jeg har indtil videre kun Loksen og skal forsikre, men vil selvfølgelig gerne há ham forsikret det bedste sted, men prisen er jeg osse nødt til at tænke på…

Dyrekassen DK er en god forsikring til både katte og hunde :thumbup:
Du kan læse om den her Dyrekassen Danmark - Katte- og hundeforsikring

Dyrekassen giver 10 % rabat hvis man er medlem af kattens værn eller af FD :slight_smile:

Tusind tak for svar… Jeg kunne da bare ikke lige finde tråden igen:ups:

Jeg vil kigge nærmere på begge ting, og se at få gjort tingene…:slight_smile:

[quote=Loke´s mor;456126]Jeg vil gerne høre jer ad, hvor det bedste sted er, at forsikre Loksen henne???
Og om eventuelle priser på forsikring. Jeg har indtil videre kun Loksen og skal forsikre, men vil selvfølgelig gerne há ham forsikret det bedste sted, men prisen er jeg osse nødt til at tænke på…[/quote]

Jeg har dyrekassen Dk og er rigtig glad for dem. De koster vist 890 kroner årligt - jeg sætter 75 kroner fra hver måned på en konto til det og så har jeg altid det sparet op, når regningen kommer. Hvis du har flere katte får du rabat og de forsikrer også fertile dyr i opdræt.

Selvrisikoen er ca 800 kroner - herefter betaler de resten. Jeg har fået cirka 20 - 25.000 kroner fra dem i alt på 6 år - dog ikke på samme kat:)

Jeg må da vidst også hellere snakke med dyrekassen DK. Snakkede med mine egen forsikring igår om at forsikre mine katte, 1081kr. pr. kat om året. Synes jeg er lidt mange penge, når der er fem stks. Så vil da lige når tiden er dertil ringe og høre dyrekassen :smiley:

Tak for kiggeriet :stuck_out_tongue:

Dyrekassen Danmark koster noget mere end 890 kroner pr. år pr. kat som standardpris :slight_smile:

Hvis man er medlem af Kattens Værn eller en Felis Danica-klub, får man 10% rabat og kommer derved lige under 1.000 pr. kat pr. år.

Selvrisikoen er så til gengæld kun 595 kroner :slight_smile: