Kattefremvisning

Den 1 og 2. november 2008 er der hønseudstilling i Sorø. Og de vil meget gerne have hvis der var nogen der ville komme og vise deres katte frem samme dage.
Jeg kan desværre ikke nogen af dagene selv, men har lovet og formidle kontakten videre til jer.
Hvis der er en af jer der er interesseret i at stå for kontakten til Jytte som har ringet til mig så har jeg aftalt med hende at i får hendes nummer så i selv kan ringe og aftale nærmere.

Håber at der er nogen af jer der har lyst og tid, det var jo kanon hyggeligt i Ringsted :slight_smile:

Jeg vil gerne komme den ene af dagene med mine 2 :slight_smile: de bliver ikke sat op til show men med Kolding lige om hjørnet når de ikke at blive grissede

Vi plejer heller ikke at sætte vores op til show for en fremvisning, de får en gang puder. For mange gange trænger de til et bad når de kommer hjem igen og er blevet nusset, kysset og krammet en hel dag :slight_smile:

det passer perfekt for de skal til Tica ugen efter -LOL

jamen, jeg tror godt jeg vil med, så tager jeg hulk med og kører med gitze. Jeg overvejer lidt zalsa også, men tror det ikke… Men hvad tid er det fra om morgenen ? Det bliver nok lørdag d. 1…

Hvad går sån noget fremvisning ud på? :?

Skal man selv have bur med, eller er de der allerede? (tænkte at det måske ville være et godt sted at starte, da jeg gerne vil udstille mine i nærmeste fremtid)

Åhh, øv… det er for langt væk… ville ellers gerne sådan noget hobby-noget!

Hvor er det dejligt at flere af jer vil være med, men er der en der vil stå for kontakten til hende der er med til arranggere Hønseudstillingen??

Ja man skal selv have bur med. Men da Colourpointen skal holde hobbyudstilling samme sted om søndagen så vil jeg tro der var en mulighed for at snakke med dem om nogen bure til lørdag, dette kan jeg ikke love, men man kan da snakke med dem.

det er REN hygge - en masse søde publikum der gerne vil se vores skønne missere og som er ligeglade med om de holder standarden eller om de har for lang pels eller for kort snude…

det er sjov, hygge og dejlig stemning og masser af glade børn og voksne der synes vores katte er verdens sødeste missere :slight_smile:

Er lige blevet ringet op af Jytte som meget gerne vil vide om der er nogen af jer der vil komme, for så vil hun reklamere lidt for at i er der med katte. Hun skal sende katalog til tryk og annonce afsted i morgen så håber meget at i lige vil melde ud, så jeg kan give hende klar besked. :slight_smile:

gitze og jeg kommer… gitze med to katte og jeg med en. alle mco

Jeg skal lige finde ud af om, der er nogen der kan have mig med…

Har sendt en PB til jer to så kan is elv ringe til Jytte og aftale nærmere, det er lidt lettere. Men ring gerne til hende imorgen tirsdag så hun også kan reklamere for jer i kataloget og annoncer :slight_smile:

Ejjj jeg kan ikke holde mig. Er der ik en hjemmeside med hvad der foregår p+å sån en fremvisning?
Kommer der mange mennesker? Er der boder ligesom på en udstilling? Hvor mange katte kommer der? Hvad er tidsrummet? :slight_smile:

[quote=Celina;53744]Ejjj jeg kan ikke holde mig. Er der ik en hjemmeside med hvad der foregår p+å sån en fremvisning?
Kommer der mange mennesker? Er der boder ligesom på en udstilling? Hvor mange katte kommer der? Hvad er tidsrummet? :)[/quote]

Ved en fremvisning sidder kattene i deres bure, og folk kommer og kigger på dem. Rigtig mange af publikummerne stiller forskellige spørgsmål, omkring de forskellige racer. Det er meget stille og roligt, da kattene jo ikke skal op til en dommer.

Man kan selvfølgelig også tage sin kat ud af buret, hvis den har temperamentet til at blive raget lidt på af tilskuerne :slight_smile:

Jeg skal lige have nogle ting på plads, men er 90% sikker på at komme, sammen med mine 2 siamesere :slight_smile:

[QUOTE=Celina;53744]Ejjj jeg kan ikke holde mig. Er der ik en hjemmeside med hvad der foregår p+å sån en fremvisning?
Kommer der mange mennesker? Er der boder ligesom på en udstilling? Hvor mange katte kommer der? Hvad er tidsrummet? :)[/QUOTE]

da vi var på Ringsted sidst - der var det fra kl 10 - 17 Der var omkring 400 mennesker fordelt på 2 dage og der var en stor udstilling ved siden af…

der var boder - men primært til de andre typer dyr der blev udstillet…

det er SUPER skægt… rigtig rigtig sjovt :slight_smile:

Gitze ringer du til hende vi skulle ringe til ???