Kattefrisør søges

Hej kattevenner

Jeg har en kat med MEGET hår, en hus kat af ubestemmelig race :slight_smile:

Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at den kom til frisøren og blev børstet rigtig godt og grundigt igennem.- MEN… er der nogen herinde der kender et godt sted. Jeg bor i Greve.

Hilsen

Krøltops familie.

hej Krøltop

Du kan sagtens få en frisør til det - men er det fordi du ikke kan selv ?

Jeg bor i Ishøj og har 7 katte - langhårskatte :slight_smile: og det er ikke svært at frisere en misling hvis den har lært at det er ok…

jeg skal gerne vise dig hvordan jeg gør… det er kun hvis katten har besluttet sig for at DET gider den ikke… for så snakker vi dyrlæge, narkose og barbering :slight_smile:

al daglig pelspleje kan være ren hyggestund og tage få minutter hvis katten kan lide det :slight_smile:

[QUOTE=Krøltop;1011755]Hej kattevenner

Jeg har en kat med MEGET hår, en hus kat af ubestemmelig race :slight_smile:

Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at den kom til frisøren og blev børstet rigtig godt og grundigt igennem.- MEN… er der nogen herinde der kender et godt sted. Jeg bor i Greve.

Hilsen

Krøltops familie.[/QUOTE]

Der findes en proffesionel kattefrisør, Lena Pfaff. Måske hun også gerne kører ud til kunder? http://kattefrisoer.dk/

Næppe… primært nok fordi hun bor i Jylland :wink:

Ellers er der Ann-Dorrit fra www.mysterycoons.dk - hende kan du da i hvert fald forsøge at kontakte mhp råd og vejledning…
Og jeg kører skam også gerne ud - men det er kun for at trimme katten ned :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;1011812]Næppe… primært nok fordi hun bor i Jylland :wink:

Ellers er der Ann-Dorrit fra www.mysterycoons.dk - hende kan du da i hvert fald forsøge at kontakte mhp råd og vejledning…
Og jeg kører skam også gerne ud - men det er kun for at trimme katten ned :)[/QUOTE]

ann dorit bor i kildebrønde - så hun i i hvert fald lige i nærheden :slight_smile:

Hvis Ann-dorrit ikke kan så prøv Jannie Jensen på Godthåbsvej, hun er god til katte.

Jeg har fået ordnet Cæsar derinde nogle gange hvor hans pels har været helt umulig (Cæsar er Perser).

Hendes hjemmeside

Hej Alle

Tusind tak for jeres svar.

Knus fra Krøltop

Må vi ikke se din kat med al dens hår? Eventuelt et billede før besøget hos frisøren og et efter :slight_smile: