Kattegal... Her må jeg passe ind

:velkommen:

:velkommen::velkommen:

Velkommen hertil :slight_smile: her er hyggeligt :slight_smile:

velkommen til…YES endnu en fladsnudeelsker…dine (jeres) dyr lyder til at være lige så forkælde som vores…

fantastisk præsentation :slight_smile:

varmt :velkommen: til dig og alle de pelsbefængte øgler :lol:

Hejsa og velkommen til

Det er lige gået op for mig hvem du er;-)
Vi var naboer i Trige, eller det vil sige jeg boede i nabo-opgangen;)

MVH
Louise

:velkommen:

[QUOTE=louiseogbuster;645226]Hejsa og velkommen til

Det er lige gået op for mig hvem du er;-)
Vi var naboer i Trige, eller det vil sige jeg boede i nabo-opgangen;)

MVH
Louise[/QUOTE]

Havde det nu på fornemmelsen meget hurtig - da Buster og Louise ikke lige frem en normal kombination :wink:

[QUOTE=Battlestar;645197]fantastisk præsentation :slight_smile:

varmt :velkommen: til dig og alle de pelsbefængte øgler :lol:[/QUOTE]

Ja - mine elskede pelsbefængte øgler… :høhø: Jeg synes navnet er så beskrivende på en sød og kærlig måde…:p:D

:velkommen::velkommen::velkommen:

Det var da lidt af en flok pelstotter - dejligt. Og jeg vil give dig ret i, at du passer lige ind! Du kommer sikkert hurtigt op på 1.000 indlæg ligesom mange af de andre herinde :smiley:

:velkommen: !

Velkommen til.
Håber du bliver glad for at være herinde.

Glæder mig til at se billeder af alle jeres katte.

Velkommen:pote:

Tak tak…

:velkommen: :smiley:

og bare rolig Nethe du lyder hverken mindre eller mere kattegale end alle os andre :tihi: Du er vist kommet til rette sted.
:hjerte: velkommen

Hejsa

:wehuu:lyder til du har nogle skønne katte :velkommen:Håber du får lige så meget glæde af dette skønne forum som os andre kattegale :slight_smile:

:velkommen::velkommen::velkommen::velkommen::velkommen: - som du kan se, har jeg også en Nikita :hjerte:

Jeps og min Nikita sidder her og kigger på mig med hendes ravøjne… Hun miaver også kærlig indimellem… Hun siger… Nus mig…