Kattegale-kattenus og kagebuffet's træf d. 12 dec i KBH

Hehe ok… Jeg ved ikke om Lise kommer med, men det kunne være hyggeligt :slight_smile:

Kan jeg komme på “måske” listen? :bebe: :ups:

Jaah :p, men må lige snakke med mutter :høhø:

-kaisålæredet Hov - hov … så er det godt !

Jeg har med vilje ikke skrivet noget i denne tråd, for ved ikke hvordan det står til med energi’en til den tid (er mangelvare pt. :().
Jeg håber på at weekenden 4-5-6 desember bliver tilbragt på TICA udstillingen i Rødekro (skal dog først have fundet kattepasser) og så har jeg tid på ‘‘Riget’’ om tirsdagen … så muligvis er der ikke mere krudt i mig … men hvis vi kan komme på ‘‘måske-listen’’ :?

Selvfølgelig søde Majbritt! skal Kim også skrives på?:slight_smile:

[quote=Skattekat;283010]-kaisålæredet Hov - hov … så er det godt !

Jeg har med vilje ikke skrivet noget i denne tråd, for ved ikke hvordan det står til med energi’en til den tid (er mangelvare pt. :().
Jeg håber på at weekenden 4-5-6 desember bliver tilbragt på TICA udstillingen i Rødekro (skal dog først have fundet kattepasser) og så har jeg tid på ‘‘Riget’’ om tirsdagen … så muligvis er der ikke mere krudt i mig … men hvis vi kan komme på ‘‘måske-listen’’ :?[/quote]

Det er bare helt fint kære Hrönn -kramer
Du siger bare til når du ved noget. Intet pres herfra :slight_smile:

Men det er der fra mig af :tihi:

Mette kender du ikke - for det er ikke mig, der kommer :smiley:

Ja så, der kan man bare se :ups:

Men du er meget velkommen :stuck_out_tongue:

Det regnede jeg skam også med :stuck_out_tongue: Men lige fra starten havde du fået dækket samtlige de weekender ind, hvor jeg med sikkerhed var fuldt booket, så det må blive en anden gang :slight_smile:

hmmm…han siger, at han gerne vil på en “måske-måske-liste” …:øhmm: :tihi:

Åh hvor ærgeligt… men man kan jo desværre ikke rigtig få det til at passe så alle kan :slight_smile:

Helt fint :tihi:

Ikke fra mig…:tihi: :wehuu:
Jeg må vist hellere vise mig fra min pæne side…

Er der mon plads til en mere? Jeg kommger gerne.

mvh
Inge

[quote=cæsar;283575]Er der mon plads til en mere? Jeg kommger gerne.

mvh
Inge[/quote]
Det kan du tro der er! Og du er meget velkommen :smiley:
Sætter dig på listen med det samme :slight_smile:

Ind til videre er vi så Gitze, Celina, Eva, Mette, Mona, Therese, Inge + Mig og Rune.
[COLOR=black]Og måske Hanne P, Majbritt (og Kim), Hrönn og Andrea [/COLOR]

Hvordan er det med parkeringsmuligheder der hvor du bor :? Er det helt umuligt eller er det smartere at tage det offentlige :?

Det er ikke helt umuligt :slight_smile: Der er gratis parkering omkring bygningen.

Ellers kører 6A og 21’eren lige til døren :slight_smile:

[quote=Skattekat;283010]-kaisålæredet Hov - hov … så er det godt !

Jeg har med vilje ikke skrivet noget i denne tråd, for ved ikke hvordan det står til med energi’en til den tid (er mangelvare pt. :().
Jeg håber på at weekenden 4-5-6 desember bliver tilbragt på TICA udstillingen i Rødekro (skal dog først have fundet kattepasser) og så har jeg tid på ‘‘Riget’’ om tirsdagen … så muligvis er der ikke mere krudt i mig … men hvis vi kan komme på ‘‘måske-listen’’ :?[/quote]

Stakkels Hrönn… det er noget skidt.
Jeg håber, at du får det bedre, og kommer med. Det ku’ være smadderhygsomt!

Men jeg vil også be’ om at komme på måske-listen, så hvis du kan klare at proppe ungen på et tog og SMS’e besked om ankomsttid, så skal jeg stå klar på HB-perronen og “guide/chaperonere” resten af vejen og tilbage igen.
S-toget går alligevel lige fra “min” kirke og til HB, hvor vi kan tage 6A videre. Og skvadre skole undervejs :rock:

[quote=MiSi;284118]Stakkels Hrönn… det er noget skidt.
Jeg håber, at du får det bedre, og kommer med. Det ku’ være smadderhygsomt!

Men jeg vil også be’ om at komme på måske-listen, så hvis du kan klare at proppe ungen på et tog og SMS’e besked om ankomsttid, så skal jeg stå klar på HB-perronen og “guide/chaperonere” resten af vejen og tilbage igen.
S-toget går alligevel lige fra “min” kirke og til HB, hvor vi kan tage 6A videre. Og skvadre skole undervejs :rock:[/quote]

Done :slight_smile: Det ville være hyggeligt at se dig :wehu:

Ind til videre er vi så Gitze, Celina, Eva, Mette, Mona, Therese, Inge + Mig og Rune.
[COLOR=black]Og måske Hanne P, Majbritt (og Kim), MiSi, Hrönn og Andrea [/COLOR]