Kattegales himmelske haver [Tematråd]

NU har jeg luret lidt på mange af jeres skønne katte-fotos, og jeg tænkte på om man ikke skulle lave en have-tråd.

Jeg vil vildt gerne se jeres huse og haver og blive grøn af misundelse, og få inspiration til mine drømme om hvad jeg skal have, når jeg skal have en halv park til min misser.

Så…må jeg se din herlige have? :tak:

Pleeeease? :wehuu:

jeg har ikke have :ked:

Vi har kun en meget lille have, men den bliver brugt og puslet om ned til hver cm2 :wehuu:
Og det bedste af det hele er, at misserne ELSKER den :wehu:

Gry, jeg tror nu ikke du får ret mange til at vise hus og have frem her på åbent forum :slight_smile:

her er lidt fra Gundsømagle - både for og baghave:

Her er huset, terrassen og nogle pladser i haven, FØR skvalderkålen tog over:

Allerede nu, glæder jeg mig endnu mere til en dag at få min egen have! Ihh, det er SÅ hyggeligt! :wehuu:

her er det hus PP og jeg skal bo i om et par år - det bliver godt nok udbygget og meget af haven er bagved - men det ser sådan ud nu… haven fortsætter op forbi huset på højre side helt op til vejen :slight_smile:

der bliver indrettet fuld løbegår på 200-300 kvm til misserne og hele haven bliver desuden hegnet ind… men vi skal jo lige derop :slight_smile:

[quote=Battlestar;190813]

her er det hus PP og jeg skal bo i om et par år - det bliver godt nok udbygget og meget af haven er bagved - men det ser sådan ud nu… haven fortsætter op forbi huset på højre side helt op til vejen :slight_smile:

der bliver indrettet fuld løbegår på 200-300 kvm til misserne og hele haven bliver desuden hegnet ind… men vi skal jo lige derop :)[/quote]

Jeg så slet ikke den have og ej hellere ikke de vuffere niksen biksen :besvimer:

Ok så har jeg vist fået afsløret hvad jeg ønsker mig i fremtiden …stor have og sheltier som underholdning til mine Cooner :tihi:

Lidt billeder fra vores have.
Hilsen Lisbeth

Jeg har set og været i Lisbeths have (coon danica) og jeg :besvimer:

OK jeg bider mit udbrud i mig igen -høhø

Det var nu også mest med tryk på hus jeg mente det :slight_smile:

Øhhh Lisbeth, der ville hverken mangle mad eller drikkevarer, hvis du kom og gav min have en omgang med dine magiske fingre. :tihi:

Hold da fast en smuk have Lisbeth!!! -what

Jeg vil da gerne vise lidt af vores hus og have.

Her er “altanen” oppe ved huset:

Og “hyggekrogen”:

Fra huset og ned i baghaven - billedet er fra sensommer sidste år og derfor er det liiiidt kedeligt at se til:

Mit legehus fotograferet op imod huset:

Der er endnu mere have længere nede bagerst i haven - men det er lidt kedeligt.

Vi overtog huset 1. April, så vi arbejder stadig på at gøre huset “færdig”… Vi har bl.a. lige malet køkkengulvet rødt (yep - rød som i postkasserød). Det er blevet sååå fint - men nu var det her jo en havetråd -høhø :stuck_out_tongue:

Der findes en tråd her som viser huse indefra. Dog kræver det en måneds medlemsskab og 100 indlæg for at kunne se/skrive i den :slight_smile:

Jamen den kommer jeg jo så pludselig til at kunne se engang (så kan det røde køkkengulv komme med til den tid :smiley: )

Et lille hjørne af min have set fra mit kontor

[quote=birtheras;191569]Et lille hjørne af min have set fra mit kontor

[/quote]

Øj, det er godt nok flot med alle de sten. Det kan jeg rigtig godt li. Det må have taget en evighed at få til at passe sammen?

Hvor har i dog bare nogle lækre haver :wehuu: