Kattegales største kat

Jeg kan vist ikke slå nogen med de katte jeg har gående, hverken som mindste eller største :tihi:

Største Maine Coon vejer 9,4 (jep, Junior har sgi tabt sig :rock:) og mindste 4 ligeud.

Devi husmis vejer 3,4 kilo.

Gizmo ville måske have en chance med en max vægt på 9,9 kilo i hans velmagtsdage, men han er her ikke mere og tæller ikke…

Her kan jeg heller ikke være med, medmindre jeg opretter en ‘midt imellem’ emne :slight_smile:
Mine striber hører ikke til hos hverken de største eller mindste.
Den tungeste af mine piger er Gabby på 6 år, hun vejer 5,3 kilo
Pretty på snart 7, er en bette myr på omkring 4,3 kilo.
Crazy på 5 år, vejer 4,6 kilo
De to små fertile piger på snart 2 år vejer henholdsvis 4,4 og 4,2 kilo.

Teddy - huskat - vejer 5,2 men kunne nu godt tåle et par hundrede gram mere. G

Her er Miden den største, han vejer 7.7 kg.
Tarzan var helt oppe at veje 8.8 engang sidste år, men da var han osse flommefed !! :surrender1:
Men han havde tabt sig og blev vejet hos dyrlægen den dag han blev aflivet, der var han nede på 7.2 kg.

Min Romeo som lige er blevet 9 mdr, vejer 6,6 kg :slight_smile:

Jeg har huskatten Laban på 9 kg :smiley:

Cæsar, perserdreng, på 5,5 kg går rundt herhjemme, sammen med Jesper 4,3 kg tung Hellig Birma.

Lille My kan snige sig op på 4,3 kg tung perserpige :slight_smile:

[QUOTE=MissPil;618375]…:besvimer:
Sikke en bamse du har Battlestar! … Jeg må indrømme at jeg er spændt på, om nogen kan vælte ham af pinden. :høhø: …Hvis der er, vil jeg have billed-beviser. :smiley:
Din kat vejer lidt mere end én femtedel af min kropsvægt … :surrender1: Nu har jeg jo en lille fin dame af en birma herhjemme på 2,8 kg og som den prinsesse hun er, ynder hun naturligvis at blive båret rundt i sine gemakker… Det kunne hun godt glemme alt om, hvis hun kom op i den vægtklasse. :smiley:

  • Og nå ja: Han er dejlig! :hjerte: :thumbup:[/QUOTE]

Det minder mig om - Hvor mange kilo kat, er det du har i alt, Regitze(battlestar)?
Det er i hvert fald mere end min kropsvægt :rock:

Snehvide er en lille fjer på 6,0 kg… :wink:

Herhjemme tager Snaps aka guldbarren føringen i vægt klassen med 8,5 kg og hun er huskat:høhø::S
dernæst er det Diablo på 7,1 kg:D

Ziggy huskat vejer 6,4 kg, hvorimod mine bimser vejer; Opus hankat 4,3 og Katinka hunkat 3,6

Skal det være idealvægt eller overvægt? :høhø:

[QUOTE=Blabl;618625]Det minder mig om - Hvor mange kilo kat, er det du har i alt, Regitze(battlestar)?
Det er i hvert fald mere end min kropsvægt :rock:[/QUOTE]

hahaha :slight_smile: jeg har over 50 kg kat… også selv om Cleo har tabt sig ned til 7 kg :slight_smile:

[QUOTE=Rikke og Mis;618322]Mis den store almægtige kattebamse på præcis100 g. Stik den - hmmm???!!:grrrierdumme: Jaaah det bliver vel nok svært!:tonguenanananana:

Husk nu at mis er af racen Kattebamse:rock: - med stamtavle og det hele

(tror nok mor har en bon et eller andet sted - tis jeg tror hun har smidt den ud) - det siger vi ikke til nogen!

om forladelse Tut:
her er et billede af giga Mis:
[/QUOTE]

Hmmm hvad koster Mis? Jeg kunne godt bruge sådan en kæmpe herhjemme :wink:

Jeg har Liam på 8,2 kg :ups: han fylder 2 år til august

Og Aslan på 6 kg som også fylder 2 til august

Vores Gandei er på 10,5 kg uden at være tyk. Nicolaj 8 kg, Frederik 7,8 kg , Sonnei 7,2 kg, Batman 6,2 og lille Lady 5,5 kg.

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.1167695470985.2026794.1185883745#!/photo.php?fbid=1717960547268&set=a.1167695470985.2026794.1185883745&type=1&theater