Kattegaletræf på Bakken den 25. Juli

Så er datoen fastsat til vores hyggelige tur til bakken :smiley:
Jeg regner med at de som allerede har stemt for den 25. Juli ER tilmeldt men har i vedhæng i medbringer så skriv det også lige da der jo også skal bestilles bord til dem - de resterende skriver her i tråden om i kommer og hvor mange i er.

De tilmeldte er nu:
Battlestar, PP, Celina, DK Thomani, Dorthe Birkedal, Eva, Gitte, Itzy Bitzy, Kaja, Lord Byron, Mona Jensen, Rimmen, Ronja, SineGry, TineL

Til dem der har gode forslag til restauranter smider dem herind med en ca prisklasse, hvad det er for en slags mad og evt en website. Så finder vi ud af det :slight_smile:

Jeg foreslår at vi mødes kl 12 ved indgangen til selve bakken. Der er et lille “springvand” ved indgangen som vi kan mødes ved. Hvad siger i ?

Glæder mig til at hilse på jer alle -kramer

:ok: Så blev det på en dag, hvor jeg kan komme med :rock: Jeg slæber min bedre halvdel, Kim, med :slight_smile: Glæder mig til at møde jer alle sammen

hejsa

nu har vi ihvertfald sat kryds i kalenderen den dag, men desværre ka vi ikke gi en endelig tilmeldning endnu, da fruen jo er afløser og ferie-afløser flere steder her i byen og hun ved ikke endnu hvordan hun skal arbejde.
det håber jeg er ok.

hvad angår mad er vi mere el mindre ligeglade, men sådn noget all you can eat er altid et hit

jeg finder lige ud af om jeg kan. og om Mads kan…

Mit er med forbehold da vi muligvis er i Nice det meste af Juli månede :slight_smile:

jeg glæder mig meget - det bliver monster hygsomt :slight_smile:

Skal jeg slette dig af listen indtil du er sikker så?

Jeg kommer såfremt at jeg har nogen at følges med der over, og et sted at sove, da jeg ikke regner med at vi tager hjem tidligt :tihi:

Jeg ville gerne om vi evt kunne have dem stående på listen som er 100% sikre på at de kan komme så vi ikke pludselig ender med en masse som ikke kan alligevel.
Så jeg regner med at de af jer som er “måske” vender tilbage så i kan blive sat på listen hvis det er :smiley:

De tilmeldte er nu:
Battlestar, PP, Celina, DK Thomani, Dorthe Birkedal, Eva, Gitte, Itzy Bitzy, Kim, Kaja, Lord Byron, Mona Jensen, Rimmen, Ronja, TineL

kan der ikke laves en sammenkørsels/overnatnings tråd? :slight_smile:

[quote=Celina;188089]Jeg ville gerne om vi evt kunne have dem stående på listen som er 100% sikre på at de kan komme så vi ikke pludselig ender med en masse som ikke kan alligevel.
Så jeg regner med at de af jer som er “måske” vender tilbage så i kan blive sat på listen hvis det er :smiley:

De tilmeldte er nu:
Battlestar, PP, Celina, DK Thomani, Dorthe Birkedal, Eva, Gitte, Itzy Bitzy, Kim, Kaja, Lord Byron, Mona Jensen, Rimmen, Ronja, TineL[/quote]

Yes! Jeg kommer helt sikkert, glæder mig rigtig meget :thumbup:

Jamen du kan jo bare starte en tråd :slight_smile:

Jeg ville gerne kunne sige om jeg kom , det kan jeg desværre ikke , da jeg ikke ved hvordan jeg har det om 2 måneder … Mit håb er at jeg tag revanche i den kommende tid uden kemo , så jeg kan komme ud og opleve sommeren og mange andre spændende ting :thumbup::thumbup:

det kunne bare være så hyggeligt hvis du var fit for fight til dagen… :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: men selv om du så melder til dagen inden, så finder vi en plads hvis du kan!!

Er der ikke nogen der har nogle ideer/forslag til spisesteder evt med et lille link :?

jo da

http://www.bakken.dk/pressebilleder/pressemeddelelser/nyt_spisested_paa_bakken_to_soestre.html

spis og drik hvad du kan 100 kr - og maden smager altså godt :slight_smile: man laver selv sine burgere og der er hjemmelavede pizzaer og salatbar… jeg har været der og da jeg var der var det rigtig godt!

[quote=Battlestar;188109]jo da

http://www.bakken.dk/pressebilleder/pressemeddelelser/nyt_spisested_paa_bakken_to_soestre.html

spis og drik hvad du kan 100 kr - og maden smager altså godt :slight_smile: man laver selv sine burgere og der er hjemmelavede pizzaer og salatbar… jeg har været der og da jeg var der var det rigtig godt![/quote]

Der står at det er spansk/latino inspireret mad? Det er stadig fint nok for mig, man kan bare ikke se samenhængen mellem burger/pizza og spansk/latino :? :tihi:

Celina, jeg vil gerne tages af listen igen.

Jeg er bange for, at det bliver for stort for mig, da jeg ikke har det så godt med for mange mennesker samtidig.

Og da flere tager deres mand/kæreste med, så stiger antallet af deltagere hurtigt.

Men jeg ønsker alle jer andre rigtig god fornøjele.

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Så længe det ikke er dyrt og så længe det ikke er en fiskerestaurent, så er vi næsten ligeglade…Men vi er ikke rige og jeg spiser stort set ikke fisk…kræver dog det er kvalitetsmad.ss

Hvor mange kører med tog derover og hvem kører selv osv?
Vi regner med at hoppe på toget, men det ville spare lidt hvis vi kunne køre med nogen.s

[quote=Eva;188133]Celina, jeg vil gerne tages af listen igen.

Jeg er bange for, at det bliver for stort for mig, da jeg ikke har det så godt med for mange mennesker samtidig.

Og da flere tager deres mand/kæreste med, så stiger antallet af deltagere hurtigt.

Men jeg ønsker alle jer andre rigtig god fornøjele.

:wehu::wehu::wehu::wehu:[/quote]

Æv eva det er jeg ked af at høre, men forstår og respekterer din beslutning -kramer håber vi kan mødes til et andet arrangement en anden dag :smiley:

altså hvis vi tager derover er det planen at vi kører derover i vores dyre opel og vi har plads til 2 el 3 på bagsædet alt efter str.

det vil jo gøre det hele meget billigere for alle parter at deles om brændstof og broafgift.

vi kører så ihvertfald hjem igen når det slutter for så er det billigst over broen, for så er det en endagstur og så sparer vi en del