Så er datoen fastsat til vores hyggelige tur til bakken
Jeg regner med at de som allerede har stemt for den 25. Juli ER tilmeldt men har i vedhæng i medbringer så skriv det også lige da der jo også skal bestilles bord til dem - de resterende skriver her i tråden om i kommer og hvor mange i er.
De tilmeldte er nu:
Battlestar, PP, Celina, DK Thomani, Dorthe Birkedal, Eva, Gitte, Itzy Bitzy, Kaja, Lord Byron, Mona Jensen, Rimmen, Ronja, SineGry, TineL
Til dem der har gode forslag til restauranter smider dem herind med en ca prisklasse, hvad det er for en slags mad og evt en website. Så finder vi ud af det
Jeg foreslår at vi mødes kl 12 ved indgangen til selve bakken. Der er et lille “springvand” ved indgangen som vi kan mødes ved. Hvad siger i ?
nu har vi ihvertfald sat kryds i kalenderen den dag, men desværre ka vi ikke gi en endelig tilmeldning endnu, da fruen jo er afløser og ferie-afløser flere steder her i byen og hun ved ikke endnu hvordan hun skal arbejde.
det håber jeg er ok.
hvad angår mad er vi mere el mindre ligeglade, men sådn noget all you can eat er altid et hit
Jeg ville gerne om vi evt kunne have dem stående på listen som er 100% sikre på at de kan komme så vi ikke pludselig ender med en masse som ikke kan alligevel.
Så jeg regner med at de af jer som er “måske” vender tilbage så i kan blive sat på listen hvis det er
De tilmeldte er nu: Battlestar, PP, Celina, DK Thomani, Dorthe Birkedal, Eva, Gitte, Itzy Bitzy, Kim, Kaja, Lord Byron, Mona Jensen, Rimmen, Ronja, TineL
[quote=Celina;188089]Jeg ville gerne om vi evt kunne have dem stående på listen som er 100% sikre på at de kan komme så vi ikke pludselig ender med en masse som ikke kan alligevel.
Så jeg regner med at de af jer som er “måske” vender tilbage så i kan blive sat på listen hvis det er
De tilmeldte er nu:
Battlestar, PP, Celina, DK Thomani, Dorthe Birkedal, Eva, Gitte, Itzy Bitzy, Kim, Kaja, Lord Byron, Mona Jensen, Rimmen, Ronja, TineL[/quote]
Yes! Jeg kommer helt sikkert, glæder mig rigtig meget
Jeg ville gerne kunne sige om jeg kom , det kan jeg desværre ikke , da jeg ikke ved hvordan jeg har det om 2 måneder … Mit håb er at jeg tag revanche i den kommende tid uden kemo , så jeg kan komme ud og opleve sommeren og mange andre spændende ting
spis og drik hvad du kan 100 kr - og maden smager altså godt man laver selv sine burgere og der er hjemmelavede pizzaer og salatbar… jeg har været der og da jeg var der var det rigtig godt!
spis og drik hvad du kan 100 kr - og maden smager altså godt man laver selv sine burgere og der er hjemmelavede pizzaer og salatbar… jeg har været der og da jeg var der var det rigtig godt![/quote]
Der står at det er spansk/latino inspireret mad? Det er stadig fint nok for mig, man kan bare ikke se samenhængen mellem burger/pizza og spansk/latino :?
Så længe det ikke er dyrt og så længe det ikke er en fiskerestaurent, så er vi næsten ligeglade…Men vi er ikke rige og jeg spiser stort set ikke fisk…kræver dog det er kvalitetsmad.ss
Hvor mange kører med tog derover og hvem kører selv osv?
Vi regner med at hoppe på toget, men det ville spare lidt hvis vi kunne køre med nogen.s