Kattegården næsten færdig

Hvor har i været flittige!! Det ser bare super godt ud!

Hmm, har den så været ensfarvet limegrøn på et tidspunkt? - jeg synes på en eller anden måde, at den ser anderledes ud, men jeg husker så nok forkert - under alle omstændigheder er det et rent paradis, I har indrettet til jeres missebørn, og samtidig ser det det bare så godt ud. Antracitgrå/grå/sort og lime klæder hinanden super godt.

Tak :)…:tihi:

Tak :slight_smile:
Ja, det var et værre slæb :slight_smile:

Nej, jeg mener at den har været sådan længe…men kommer lidt i tvivl nu :?

Jeg syntes også at farver passer godt sammen :slight_smile:
Men nogen kan slet ikke have den limegrønne farve…men jeg er vild med den.:tihi:

Eii hvor ser det bare godt ud… Super flot lavet :juhu:, men sikken et arbejde det må have været for jer.

Tillykke med det flotte resultat :slight_smile:

Hvor er det blevet flot og hvor de ser ud til at nyde det.

WOW det ser dejligt ud, og misserne, ja de er smukke :iloveyou:

I har virkelig sans for at indrette sådan et uderum, så det fungerer til både katte og mennesker. Det er meget smukt afstemt - og praktisk samtidig. Det kan I godt være rigtig stolte af!

Jeg synes, I skulle begynde at gøre det professionelt - og så kunne du skrive børnebøger om Kalle ved siden af :høhø:

Og hvor er det altså bare længe siden, jeg har set Madeleine. Hun er så stor og fin :hjerte:

billede nummer 14 :love2: :smelter:

[QUOTE=Milles mor;848570]Eii hvor ser det bare godt ud… Super flot lavet :juhu:, men sikken et arbejde det må have været for jer.

Tillykke med det flotte resultat :)[/QUOTE]

Mange tak :slight_smile:
Ja, vi måtte slide lidt i det :tihi:

Tak :slight_smile:

Tak :slight_smile:

[QUOTE=galath;848652]I har virkelig sans for at indrette sådan et uderum, så det fungerer til både katte og mennesker. Det er meget smukt afstemt - og praktisk samtidig. Det kan I godt være rigtig stolte af!

Jeg synes, I skulle begynde at gøre det professionelt - og så kunne du skrive børnebøger om Kalle ved siden af :høhø:

Og hvor er det altså bare længe siden, jeg har set Madeleine. Hun er så stor og fin :hjerte:[/QUOTE]

Mange tak Ingrid :slight_smile:
Jeg bliver jo helt stolt af al den ros…men jeg tror ikke det dur med at indrette for andre :høhø: det er vi vist ikke gode nok til :tihi:
Men Kalle…ja ham kunne der nok skrives bøger om :høhø:

Ja, Madeleine er ved at være en stor mis selvom hun er noget mindre end brormand Alfen :slight_smile:

Ja, der var Toro jo :smiley:

Hvor er gården blevet flot, passer til dine flotte katte :love2: … havde aldrig gættet på, at du havde en ynglings farve :stuck_out_tongue:

Tak :slight_smile:
Nej, det kan jeg godt forstå at du ikke sådan lige kunne gætte…det er jo kun meget få ting jeg har i den farve :tihi:

Hvor er det blevet flot - heldige misser, selvom de nu må undvære den store bakke :høhø:

Tak :slight_smile:
Ja, den store bakke savner de…de var blevet så glade for den :høhø:

Wow hvor er det blevet FLOT!

HELDIGE misser! Og heldige jer!