Kattegræs VS Alm græs

Jeg har tænkt med at så noget græs til misserne udenfor i en krukke, da deres indhegning jo kun indeholder perlesten :wink:
Jeg er nu så i tvivl om det er bedst med almindeligt græs eller kattegræs???
Nogen der kan hjælpe???

I efteråret tog jeg faktisk en lille klump fra græsplænen og satte det i en potte inde i indhegningen.
Det har de haft stor fornøjelse af hele vinteren - selv om græsset efterhånden ser noget vissen ud. Men jeg regner med at så et par store potter med plænegræs til dem om ikke så længe. :wink:

[QUOTE=FinnFrode;559799]I efteråret tog jeg faktisk en lille klump fra græsplænen og satte det i en potte inde i indhegningen.
Det har de haft stor fornøjelse af hele vinteren - selv om græsset efterhånden ser noget vissen ud. Men jeg regner med at så et par store potter med plænegræs til dem om ikke så længe. ;)[/QUOTE]

Ja det fortrød jeg virkelig også, at jeg ikke gjorde, for de har godt nok savnet deres sivbusk i vinter :frowning:
Men af skade bliver man klog - så det glemmer jeg vist aldrig mere :smiley:

Jeg må ha’ købt noget græs inden længe :wink:

Kvickly sælger kattegræs i potter… Jeg mener det er hvede som er spiret… mine katte elsker det… det er jo lidt større end almindeligt græs

Jeg er begyndt at købe så-selv-kattegræs som kan købes i bilka… kan ikke huske hvor meget der er i pakken med gav 22kr for den, mener det er 2-3* så meget som i de pakker man ellers køber til 20-30kr…

Ja, hvede er rigtigt godt kattegræs, men holder desværre ikke så længe.

Og hvis det gjorde, mon ikke det ville blive lige højt nok til udendørs potter?
Kan ikke få en mejetærsker ind i indhegningen… :smiley:

[QUOTE=FinnFrode;559815]Ja, hvede er rigtigt godt kattegræs, men holder desværre ikke så længe.

Og hvis det gjorde, mon ikke det ville blive lige højt nok til udendørs potter?
Kan ikke få en mejetærsker ind i indhegningen… :D[/QUOTE]

:tihi: Nej det kan jeg desværre heller ikke :høhø:

Det vil jeg da lige kigge på i dag, skal nemlig i bilka :wink:

Fornuftigt :slight_smile: Det står henne ved alle frøene til blomsterne… Underligt sted, men det er jo så-selv :stuck_out_tongue: