Jeg plejer at købe når jeg er til udstillinger.
Der kan jeg få 5 poser for 450 kr = 90 kr. pr. pose…
Jeg har også kun to katte, så den mængde passer meget godt til mig…
Da vi brugte meget grus købte vi det på udstillinger rundt i landet. Der plejer vi at give 450 kr. for 5 sække Extreme Classic - dvs. det svarer til kun 90 kr. pr. sæk.
Nå, ser lige at andre har skrevet det samme Måske nogen herinde som bor i dit område skal på udstilling og kan købe med for dig. Jeg kan bedst lide den slags, der er kommet, der ikke har duft af børnepudder.
Med dagens valutakurs så koster en pose Extreme Classic (15 kg) 108,60 kr hos .de. (+fragt som er 6,90 euro ~ 51,36 kr uanset mængde)
.co.uk ser ud til at have udsolgt af deres 15 kg poser. De er i hvert fald ikke på deres side i øjeblikket.
Men da jeg købte for nogle uger siden var .de den billigste.
Selvom du normalt ikke besøger katteudstillingerne, kunne det måske alligevel være en fordel at gøre det og så få købt 10-20 sække grus. Så er entrebilletten hurtigt tjent ind
Som opdrætter er der somme tider nogle ordninger, bl.a. hos en dyrehandler i Helsingør, hvor jeg har haft købt mit Extreme Classic, da jeg brugte det.
Der gav jeg vist lige omkring 90 kr pr pose - gratis levering, hvis man købte for over 1000 kr.
[quote=Vivi_Fletcher;245411]Selvom du normalt ikke besøger katteudstillingerne, kunne det måske alligevel være en fordel at gøre det og så få købt 10-20 sække grus. Så er entrebilletten hurtigt tjent ind
Som opdrætter er der somme tider nogle ordninger, bl.a. hos en dyrehandler i Helsingør, hvor jeg har haft købt mit Extreme Classic, da jeg brugte det.
Der gav jeg vist lige omkring 90 kr pr pose - gratis levering, hvis man købte for over 1000 kr.[/quote]
[quote=Lisbeth S.;245342]Har lige siddet og søgt lidt på priser på Extreme Classic kattegrus, fandt et sted der leverer fragtfrit, ved køb af en hel palle med 66 x 16 kg.
Sådan et læs koster 6468 kr. incl. moms, hvilket bliver til 98 kr. pr. pose.
Kan det købes billigere nogle steder ?
Nogle der kender butikker syd for den dansk/tyske grænse, hvor man kan købe det billigere ?
Hvis det ikke kan købes billigere end de 98 kroner pr. pose, kunne der så være nogle, der var interesserede i at dele sådan en palle med mig ?
At binde så mange penge i kattegrus med kun 2 katte er nok ikke særligt rentabelt … :fløjte:
Jeg bor mellem Give og Billund af hensyn til interesserede hvad angår deling og/eller tips til indkøbssteder.