Kattegrus fra zooplus

Undskyld, men jeg kan ikke lige overskue at gennemlæse hele grusanmeldelsestråden for at finde svar… Så håber der er nogen som alligevel vil komme med feedback :wink:

Hvilken slags grus køber I hos zooplus? Jeg har kig på Tigerino klumpende grus, da det er det billigste, men overvejer også Golden Grey… Det skal være kvalitetsmæssigt på niveau med Extreme Classic (Grunden til jeg ikke vælger at købe EC er at jeg synes det er for dyrt - køber det kun på tilbud herhjemme og har været heldig at få det for 70 kr for 15 kg i Petworld, lige nu er der bare ingen steder der er tilbud og vi mangler…)

Jeg bruger golden grey når jeg ikke bruger ec, og jeg kan ikke lige umiddelbart mærke forskel på de to mærker. :slight_smile:

Ja, jeg synes også golden grey er lige så godt som extreme classic - det er dog nogle år siden jeg har købt det sidst :slight_smile:

Kender ikke Tigerino, men Golden Grey kan sagtens anbefales.

De har et tilbud på Golden Grey lige nu, så jeg prøver simpelthen begge slags og ser hvad der fungerer bedst :slight_smile: Tak for svar :slight_smile:

Jeg plejer at købe Golden Grey Masters, men har prøvet Tigerino gruset da GGM var i restordret og det var et okey grus :slight_smile:

Jeg køber også tit Golden Grey, og syntes at det er godt :slight_smile:

grey duer - min og en andens oplevelse af tigerino var at det st’øvede en del mere end de andre.

Jeg køber krystalgrus og går aldrig tilbage til klumpende :slight_smile:

Jeg har brugt Tigerino længe. Lige nu bruger vi noget andet fordi de der små korn var overalt. Men selve gruset var godt. Klumpede godt og duftede behageligt uden at være overparfumeret (efter min mening :))

Det jeg savner mest ved det grus vi bruger lige nu (hhv REMA’s og Faktas hvide klumpgrus, for mig at se er de to ens) er faktisk at det ikke dufter. Og så at det er i så små poser, man laver jo ikke andet end at købe kattegrus L Men egentlig synes jeg det klumper godt. Og så er kornene større så de ikke er spredt overalt :9

Jeg bruger Tigerino og er godt tilfreds med det :thumbup:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1055580]J

Det jeg savner mest ved det grus vi bruger lige nu (hhv REMA’s og Faktas hvide klumpgrus, for mig at se er de to ens) er faktisk at det ikke dufter. Og så at det er i så små poser, man laver jo ikke andet end at købe kattegrus L Men egentlig synes jeg det klumper godt. Og så er kornene større så de ikke er spredt overalt :9[/QUOTE]

Så er vi ret uenige om hvad der klumper godt :slight_smile: Fakta’s det hvide klumpende kan for mig gå an, og klumper acceptabelt. Men klumperne går alt for nemt i stykker, og det holder slet ikke så godt på lugten som f.eks. golden grey eller ever clean :slight_smile: Det er så også tilsvarende billigere, så jeg kan sagtens forstå man bruger det. Men godt vil jeg ikke kalde det :slight_smile: