Kattegrus over det hele?! Her er løsningen!

Jeg plejede at feje sådan en bunke væk 3-4 gange dagligt, og der var kattegrus i hele lejligheden og i alle møblerne fordi det blev slæbt rundt når det sådan lå og flød…

Løsningen blev at smide en gulvmåtte under kattebakken, vende kattebakken om (bruger en mindre en nu, som det kan ses) og smide en lille bakke foran åbningen, fx en skobakke - jeg havde dog en plastbakke liggende som jeg ikke brugte til noget, så den blev brugt til dette formål :smiley:

Nu ryger gruset så ud i den lille bakke, som jeg kan tømme tilbage i kattebakken, fødderne bliver tørret af på gulvmåtten, og gruset i selve lejligheden er blevet reduceret med 90% ca! :D:D:D

Og så er det jo et dejligt sted at ligge og få sig en lille slapper :høhø:

Jeg har også store måtter under mine bakker for at begrænse gruset. Dog ingen lille bakke, men til gengæld har Aldi haft disse måtter på tilbud, så sådan en ligger der foran hver bakke oven på den store måtte. De er faktisk rigtig gode.

Jeg fik det gode råd at lægge et Näckten tæppe fra IKEA foran kattebakken, og det virker også rigtigt godt. :slight_smile:

Jeg er vild med Hmm’s løsning ud i en ½ tønde, det har reddet mig fra at blive drevet til vandvid… og grus? ja lidt kommer der, men rigeligt at støvsuge…hmm ja vel 1. gang mdr.!

Men hvor er det altså rart når det lykkes at finde den løsning som fungere i ens hjem med ens dyr :slight_smile: