Kattehandel i et byttesamfund

Jeg har heller ikke de fjerneste problemer med det. :slight_smile:

Faktisk kender jeg en opdrætter som “solgte” en ilderhvalp for en tatovering, til en tatovør og hans kæreste. :tihi:
Og en af mine egne ilderhvalpe er ½ betalt i sushi… :høhø:

Det er da en god ide :slight_smile: Er der nogen der vil en tur med toget? :tihi:?

Jeg kan heller ikke se noget problem i at gøre det. Men kunne aldrig finde på at reagere på en annonce hvor han kunne få en kat også kunne jeg få en tatovering. Og ville også sige nej hvis jeg blev tilbudt en anden vare i telefonen først gang man talte sammen.
Men kom der nogen og man hen af vejen fandt ud af det så er det noget andet.

Du skal da lokke med, at man sidder i din private kupé og får serveret DSB-kaffe ad libitum :klapper::klapper::klapper:

Nå nej, glem det med kaffen, ellers er der ingen, der reflekterer på din annonce:LOL:

Så længe begge parter er tilfredse med handlen så kan jeg ikke se noget problem i det.

[QUOTE=Quivive;896859]Jeg kan heller ikke se noget problem i at gøre det. Men kunne aldrig finde på at reagere på en annonce hvor han kunne få en kat også kunne jeg få en tatovering. Og ville også sige nej hvis jeg blev tilbudt en anden vare i telefonen først gang man talte sammen.
Men kom der nogen og man hen af vejen fandt ud af det så er det noget andet.[/QUOTE]

Helt enig :slight_smile:

Jeg er helt færdig af grin især da den slutter med:

Men hvad skulle jeg dog med den dér gris, jeg som er vegetar?
:lol:

[QUOTE=Sim-Sim;896878]Du skal da lokke med, at man sidder i din private kupé og får serveret DSB-kaffe ad libitum :klapper::klapper::klapper:

Nå nej, glem det med kaffen, ellers er der ingen, der reflekterer på din annonce:LOL:[/QUOTE]

Hehehe

Kaffen er faktisk meget god… siges det. Jeg foretrækker the, og når jeg en sjælden gang drikker kaffe drikker jeg det sådan cirka halvt mælk og halvt kaffe. Så jeg er nok ikke den rette at spørge L

Ehmmm Ja tak… jeg skal bruge en tur i næste uge :smiley: Men killingen må du vente med til foråret :smiley:

Jamen jeg ser ikke noget problem i man på den måde bytter. Min første hest fik jeg da jeg var 11 år gammel, han skulle koste 2000 kr, men min far malede i stedet bondens jumbe som betaling.
Så sent som i går henvendte der sig en anden opdrætter for at høre om jeg ville bytte min Boa Vista med en af hendes killinger, nu står jeg ikke lige og planlægger ny kat. Men ellers så jeg ikke noget forkert i at gøre det, begge får vel hvad de ønsker…