Kattehåndklæde

Nogen, der kan bruge et microfiber-kattehåndklæde? Hjørnerne er små lommer til at sætte fingrene i, så man har bedre fat. Det kan erhverves for forsendelsesprisen, som nok ikke er høj (har ikke tjekket).

Det har været Magics. Han havde ikke noget imod at opholde sig udenfor, selv om det regnede. Til gengæld forventede han så også at blive tørret, når han kom ind. Det har vist ikke været brugt særlig meget. Han havde allerede sine egne håndklæder, da han fik det :hoho:

2 Synes om

Det vil Mingus med garanti gerne arve :blush: Jeg havde ham i bad igår, og sådan et håndklæde ville gøre det lettere at tørre ham :slightly_smiling_face:

1 Synes om

Jeg kan se, det alligevel koster del at sende. Hvis jeg kan holde det på 100 g eller under (håndklædet vejer i sig selv 88 g), koster det 22 kroner. Det er jo i sig selv en del. Hvis det kommer over 100 g, koster det 44 kroner, og det er det i hvert fald ikke værd.

Desværre har jeg ikke lige en kuvert ved hånden, så jeg kan ikke tjekke, om det kan holdes under 100 g. Men når nu der snart bliver udstillinger igen, kan du jo også få det overleveret der. Måske kan du overtale Sonja til at tage det med, fx.

1 Synes om